CNAIR anunţă că au fost semnate, marţi, contractele pentru execuţia lucrărilor de construcţie a Tronsonului 1 Buzău – Vadu Paşii şi a Tronsonului 4 Mândreşti Munteni – Focşani Nord din autostrada Buzău – Focşani.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

CNAIR anunţă, marţi, într-un comunicat de presă, că au fost semnate contractele pentru execuţia lucrărilor de construcţie a Tronsonului 1 Buzău – Vadu Paşii şi a Tronsonului 4 Mândreşti Munteni – Focşani Nord din autostrada Buzău – Focşani. 

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Constructorul ambelor loturi este Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL. 

Valoarea contractelor este de 689.285.996,26 lei, fără T.V.A, pentru Tronsonul 1 şi 763.720.833,05 lei, fără T.V.A., pentru Tronsonul 4. 

Tronsonul 1, Buzău - Vadu Păşii are o lungime de 4,6 km. Vor fi 4 poduri / pasaje sau viaducte şi un nod rutier.  

Tronsonul 4, Mândreşti Munteni – Focşani Nord, are o lungime de 10,94 km.  

Pe acest tronson vor fi realizate 7 poduri / pasaje şi viaducte şi 2 noduri rutiere.  

Durata de execuţie a contractelor este de 20 de luni, iar perioada de garanţie a lucrărilor este de 10 ani. 

Potrivit CNAIR, finanţarea proiectului va fi asigurată prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă. 

”Autostrada Buzău – Focşani face parte din Coridorul 3 – Bucureşti – Regiunea NE (Moldova) (OR3) şi reprezintă o prioritate absolută la nivel naţional, conform analizei din Modelul Naţional de Transport, dezvoltarea infrastructurii rutiere prin construcţia unei autostrăzi în lungul acestui coridor va conduce la creşterea traficului rutier prin generarea de noi călătorii şi atragerea de noi investiţii în ariile urbane. Coridorul facilitează accesul în zona turistică Neamţ sau nordul Moldovei”, a mai transmis CNAIR.  

Coridorul se desfăşoară la contactul dintre Subcarpaţii Curburii şi Câmpia Română între Ploieşti şi Mărăşeşti, Culoarul Siretului între Mărăşeşti şi Paşcani, Podişul Sucevei între Paşcani şi Siret. 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.