Hackathon-ul „TeamUp for Change" a fost dedicat elevilor de gimnaziu şi de liceu din Bucureşti şi din ţară. Evenimentul s-a derulat pe durata întregii zile de sâmbătă, 18 mai, şi a reunit zeci de tineri pasionaţi de tehnologie şi inovaţie. Promotori ai educaţiei, Up România, Mastercard şi Innovation Labs şi-au dorit să îi provoace pe tineri să se implice activ în probleme de interes global şi să creeze soluţii aplicabile pentru teme precum: schimbările climatice, sărăcia, inegalitatea şi lipsa de apă.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Pe parcursul zilei, cei peste 50 de elevi, împărţiţi în zece echipe, au beneficiat de îndrumări valoroase din partea mentorilor, experţi recunoscuţi în domeniile tehnologiei şi afacerilor. Mentorii le-au oferit sfaturi practice şi strategii inovative, ajutându-i să îşi dezvolte şi să îşi rafineze ideile, dar şi să înţeleagă mai profund problemele complexe pe care le-au abordat în cadrul hackathon-ului.

„Credem cu tărie că educaţia este cheia pentru a dezvolta abilităţi esenţiale în rândul tinerilor, iar evenimentele de tip hackathon reprezintă o platformă excelentă pentru a încuraja creativitatea şi inovaţia. Tinerii învaţă să transforme ideile în proiecte concrete şi să dezvolte abilităţi de business. Mai mult decât atât, îşi dezvoltă abilităţile de colaborare şi comunicare, atât de importante în orice domeniu. Este o bucurie să sprijinim tinerii talentaţi şi să îi ajutăm să devină liderii de mâine, capabili să găsească soluţii pentru provocările globale.", a declarat Elena Pap, Director Europa Up Group.

Evenimente

30 iulie - Maraton Profit News TV - Inteligența Artificială în Economie

„Ca parte a angajamentului Mastercard de a promova inovaţia şi colaborarea, căutăm noi oportunităţi de a interacţiona cu următoarea generaţie de entuziaşti ai tehnologiei. „TeamUp for Change" le-a oferit elevilor contextul de a veni cu soluţii la probleme reale, dar mai mult de atât, aceştia au avut ocazia să îşi dezvolte creativitatea, abilităţile de muncă în echipă şi antreprenoriale, totul într-o limită de timp. Sub îndrumarea mentorilor, participanţii au dobândit cunoştinţe valoroase şi încredere în propriile lor capacităţi de a influenţa pozitiv viitorul prin tehnologie şi inovaţie", a declarat Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard.

Ionuţ Condruz - COO UP România, Loredana Vătăvoiu - Director de Marketing UP România, Bogdan Gavriloaia - Product Owner UP România, Cătălin Marcu – Director Tehnic UP România, Gregoire Vigroux - Serial Entrepreneur & Angel Investor, Ebru Resul - Senior Software Developer  Keysight şi asistent universitar Universitatea Politehnică din Bucureşti, Cristian Contaşel - Senior Software Developer Cegeka, Damian Monea - Data Scientist Crowdstrike, Teodor Milea - Software Engineer, Vlad Dieaconu - Computer Scientist, Alin Popa - Quantum Researcher, mentorii implicaţi în eveniment, le-au oferit tinerilor sfaturi care i-au ajutat să-şi rafineze soluţiile şi să înţeleagă mai bine problemele abordate.

„Evenimentul 'TeamUp for Change' oferă tinerilor, încă de pe băncile şcolii, oportunitatea de a privi dincolo de tehnologie, să se concentreze pe experienţele utilizatorilor şi să găsească soluţii pentru problemele reale ale oamenilor şi pentru provocările societăţii din viitorul iminent. Prin acest hackathon, elevii sunt încurajaţi să construiască punţi între discipline şi între generaţii, gândindu-se întotdeauna la impactul uman al inovaţiilor lor. Este un pas important în formarea viitorilor lideri ai societăţii noastre, care vor fi mai pregătiţi să abordeze şi să rezolve, în spirit de echipă şi cu atenţie la oameni, problemele complicate ale lumii în care trăim. ", a declarat Răzvan Rughiniş, Founder Innovation Labs

La finalul hackathon-ului, cele mai bune cinci idei au fost premiate. Juriul a evaluat prezentările tinerilor, acordând punctaje pentru creativitate, inovaţie şi impactul potenţial al soluţiilor propuse.

Clasamentul final a arătat astfel:

Locul 1: Echipa MACAD cu proiectul CuzzApp - aplicaţie dedicată adresării inegalităţilor din sistemul educaţional românesc şi asigurării accesului la educaţie de calitate pentru fiecare elev, indiferent de condiţia sa socio-economică, pentru a contribui la progresul societăţii.

Locul 2: Echipa ONGHub cu proiectul - platforma pentru ONG-uri, unde oricine poate dona şi câştiga puncte pentru a revendica premii de la companiile afiliate aplicaţiei.

Locul 3: Echipa Ekko cu proiectul eMission, soluţia ludică pentru protejarea mediului. Aplicaţia propune misiuni simple cu impact mare pentru un stil de viaţă mai sănătos şi sustenabil.

Locul 4: Echipa PatientCore - a dezvoltat o platformă centrală de informaţii ale dosarului medical al fiecărui individ ce combină atât istoricul privat cât şi public al pacientului.

Locul 5: Echipa AgriSens - a proiectat o sondă agricolă care îmbină tehnologia modernă cu tehnicile trecutului, din dorinţa de a găsi o soluţie la rădăcina problemei, în agricultura.

Despre Grupul Up: 

Grupul Up este un grup internaţional şi solid. Prezent în peste 23 de ţări, Grupul Up îşi adaptează expertiza la specificul local. Zi de zi este alături de 22 de milioane de persoane din întreaga lume, prin zeci de mărci de produse şi servicii.

www.up.coop

Despre Up România

Up România face parte din Grupul Up, deserveşte peste 25.000 de clienţi şi peste 1.3 milioane de beneficiari pe Up Dejun, Up, Cadou, Up Vacanţă. La aceştia se adaugă peste 1.2 milioane de beneficiari pe Up Social din 150 de proiecte sociale naţionale şi locale care au fost realizate în ultimii 6 ani.  Cu o prezenţă de peste 20 de ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare şi soluţii financiare avantajoase pentru performanţa businessului companiilor, printre care se numără produse şi servicii pentru salariaţi, platforma de beneficii flexibile Up MultiBeneficii, soluţii digitale interactive de incentivare şi recompensare STIM Online, servicii dedicate comercianţilor, precum şi soluţii personalizate pentru modernizarea sectorului de acţiune socială.

Up MultiBeneficii este soluţia Up România dedicată companiilor, ce oferă gestionarea eficientă a beneficiilor extrasalariale puse la dispoziţia angajaţilor. Platforma Up MultiBeneficii prezintă un pachet atractiv de beneficii şi oferte speciale ce pot fi alese chiar de către angajat în funcţie de nevoile sale, generând un avantaj competitiv pe piaţă pentru angajator, iar pentru angajat, autonomie şi flexibilitate. 

Prin intermediul campaniei „Redefinim Munca”, Up România îşi propune să schimbe perspectiva asupra muncii, aducând schimbări semnificative în abordarea acesteia.

Up România este certificată Great Place to Work, al doilea an consecutiv în 2023.

Mai multe detalii pe www.upromania.ro.

Aplicaţia Up Mobil poate fi descarcată de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery.

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.ro, este o companie de tehnologie în industria globală de plăţi. Misiunea noastră este să generăm şi să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacţii sigure, simple, inteligente şi accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur şi prin reţele impenetrabile, prin parteneriate şi cu pasiune, inovaţiile şi soluţiile noastre le permit persoanelor fizice, instituţiilor financiare, guvernelor şi companiilor să îşi atingă potenţialul maxim. Conexiunile noastre acoperă peste 210 ţări şi teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilităţi de nepreţuit.

Despre Innovation Labs:

Innovation Labs este un program de pre-accelerare pentru start-up-uri tehnologice din România, care sprijină tinerii antreprenori, studenţii şi dezvoltatorii să îşi transforme ideile inovatoare în afaceri viabile. Programul începe cu hackathoane organizate în mai multe oraşe din ţară, unde echipele îşi prezintă ideile şi dezvoltă prototipuri într-un interval scurt de timp. Echipele selectate în urma hackathoanelor intră într-o fază de mentorat intensiv, unde primesc îndrumare de la experţi în tehnologie, afaceri şi marketing.

În plus, Innovation Labs oferă participanţilor acces la workshop-uri şi sesiuni de training care acoperă aspecte esenţiale pentru dezvoltarea unui start-up, precum managementul proiectelor, dezvoltarea produselor şi strategiile de marketing. Programul se încheie cu un Demo Day, unde echipele îşi prezintă proiectele în faţa unui juriu format din investitori şi profesionişti din industrie, având oportunitatea de a atrage finanţare şi parteneriate strategice. Prin resursele şi reţeaua oferită, Innovation Labs contribuie semnificativ la creşterea şi dezvoltarea ecosistemului de start-up-uri tehnologice din România.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.