FC Barcelona a anunţat, vineri, că la El Clasico împotriva rivalilor de la Real Madrid, în 21 aprilie, pe tricourile jucătorilor va fi logoul cântăreţei columbiene Karol G.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

După Rolling Stones şi artişti precum Drake şi Rosalia, a venit rândul cântăreţei Karol G ca logoul său să ajungă pe tricoul FC Barcelona. Logoul său va fi pe tricouri ca parte a acordului de colaborare dintre clubul catalan şi platforma de streaming Spotify.

Logo-ul cântăreţei columbiene Karol G va apărea pentru prima dată pe tricoul echipei feminine de fotbal la meciul cu Villarreal de sâmbătă, 13 aprilie, iar o săptămână mai târziu va apărea pe tricoul masculin la El Clásico din 21 aprilie, a precizat clubul catalan.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.