FC Barcelona a anunţat, vineri, că la El Clasico împotriva rivalilor de la Real Madrid, în 21 aprilie, pe tricourile jucătorilor va fi logoul cântăreţei columbiene Karol G.
După Rolling Stones şi artişti precum Drake şi Rosalia, a venit rândul cântăreţei Karol G ca logoul său să ajungă pe tricoul FC Barcelona. Logoul său va fi pe tricouri ca parte a acordului de colaborare dintre clubul catalan şi platforma de streaming Spotify.
Logo-ul cântăreţei columbiene Karol G va apărea pentru prima dată pe tricoul echipei feminine de fotbal la meciul cu Villarreal de sâmbătă, 13 aprilie, iar o săptămână mai târziu va apărea pe tricoul masculin la El Clásico din 21 aprilie, a precizat clubul catalan.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.