Clubul englez Newcastle a anunţat joi că va testa, în următoarea etapă din Premier League, echipamente speciale şi inovatoare care să îi ajute pe fanii surzi şi cu deficienţe de auz să simtă atmosfera de pe stadionul St James Park.
Conducerea clubului Newcastle a decis să îmbunătăţească experienţa trăită la meciurile de pe stadionul St James Park de către suporterii surzi şi cu deficienţe de auz. Suporterii cu astfel de probleme vor primi tricouri speciale care transformă sunetul în atingere, folosind în acest scop senzori şi motoare speciale – tehnologia haptică. Aceste tricouri sunt menite să le permită fanilor „să simtă toată atmosfera şi entuziasmul din St James' Park”, aşa cum anunţă compania care se află în spatele acestei inovaţii.
„Avem microfoane puse în jurul lui stadionului, microfoane care captează zgomotul mulţimii. Astfel, cel care îmbracă tricoul va putea să simtă scandările şi uralele oamenilor de pe tot stadionul. Şi le va simţi în diferite părţi ale tricoului”, a spus Ryan Genz, cofondator al companiei Cute Circuit.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
Newcastle va utiliza pentru prima oară aceste tricouri la meciul de sâmbătă, de pe teren propriu, cu formaţia engleză Tottenham.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.