O ordonanţă de urgenţă adoptată, vineri, de către Guvern prevede reorganizarea oficiilor teritoriale pentru IMM-uri în agenţii regionale care vor avea ca rol nu doar de a sprijini companiile mici şi mijlocii, cât şi în atragerea investiţiilor şi stimularea exporturilor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
Actul normativ înfiinţează nouă agenţii teritoriale în Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Craiova, Iaşi, Ploieşti, Târgu Mureş şi Timişoara, care să poată pune în aplicare programele de sprijinire a înfiinţării şi dezvoltării de întreprinderi mici şi mijlocii, inclusiv Start-up Nation - România, lansat în 15 iunie 2017.
 
”Cele nouă agenţii vor fi înfiinţate prin reorganizarea celor opt oficii teritoriale pentru IMM-uri şi îşi vor desfăşura activitatea în subordinea Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat. În plus faţă de arhitectura instituţională de acum, va fi înfiinţată o agenţie în Bucureşti, care va prelua de la Oficiul teritorial pentru IMM-uri Ploieşti activitatea pentru zona Capitalei şi Ilfov”, informează biroul de presă al Guvernului.
 
Agenţiile vor avea atribuţii extinse, inclusiv în ce priveşte atragerea de investiţii şi promovarea exporturilor. ”Pentru anul 2017, se estimează peste 10.000 de antreprenori care vor beneficia de programele naţionale pentru IMM-uri. Prin comparaţie, în anul 2016, oficiile teritoriale pentru IMM-uri au verificat, contractat, decontat şi monitorizat un număr de 990 de beneficiari. De la lansarea Programului „Start-up Nation – România” şi până astăzi, la ora 13.00, un număr de 3.172 de antreprenori au depus planuri de afaceri pentru acest program. Sesiunea de înscriere se va termina pe 14 iulie”, precizează sursa citată.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.