Phoenix Media, liderul pieţei de outdoor digital, continuă seria inovaţiilor în materie de OOH şi lansează prima aplicaţie de planning programmatic. SETI, Sistem Extins de Trafic Integrat, este rezultatul unui studiu derulat împreună cu D&D Research, care şi-a propus să identifice un profil demografic al persoanelor aflate în trecere pe lângă cele mai tranzitate 43 de locaţii din Bucureşti.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

SETI este primul instrument de măsurare şi planificare de digital OOH, la acest moment unic pe piaţa din România. Ne-am dorit să oferim clienţilor cu care lucrăm o targetare outdoor customizată şi iată că am reuşit să facem asta. Pentru prima dată în România, avem un instrument care ne oferă un profil demografic, alocat pe ore, pentru OOH. Am instalat camere pe toate ecranele noastre şi cu ajutorul unui soft de măsurare perimetrală cuantificăm traficul înregistrat în locaţiile unde suntem prezenţi cu TV Screen-uri”, a declarat Dio Boacă, Directorul General Phoenix Media.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Pe cele 30 de ecrane deţinute de Phoenix Media au fost instalate una, două sau trei camere, care filmează şi numără în real time. Aplicaţia SETI numără doar oamenii pentru care există o probabilitate foarte mare să vadă spotul difuzat pe TV Screen, 90%-100%. În funcţie de direcţia lor de mişcare, sunt luaţi în considerare doar cei care se îndreaptă direct către ecran. Totodată, pentru fiecare locaţie din Bucureşti, Phoenix Media ştie exact cărui tip de target se adresează şi care este probabilitatea publicului ţintă de a vedea spotul pe ecrane. În creionarea unei cercetări cât mai corecte, s-au utilizat parametri relevanţi, precum sex, vârstă, educaţie, ocupaţie, venituri, adresă domiciliu, adresă loc de muncă, traseu spre job, traseu spre casă.

 “Nu s-a mai realizat niciodată în istoria capitalei un studiu de trafic atât de complex. Am luat în considerare 3 perioade diferite ale zilei şi am intervievat atât pietoni, cât şi şoferi, în total aproape 30.000 de chestionare. Pentru nivelul Bucureştiului este o cifră foarte mare, de aici relevanţa crescută a studiului. Datele obţinute au reuşit, printre altele, să demonteze si unele false percepţii. Spre exemplu: cel mai mare trafic din Bucureşti este înregistrat în intersecţia Tineretului (3.312.411 impresii generate in decembrie 2015); Piaţa Universităţii este prezentă în top 10 locaţii tranzitate din cauza faptului că pietonii folosesc preponderent pasajul pietonal şi nu pot fi cuantificaţi de către camere; zona Pipera are un profil format din 70% bărbaţi, cu vârste între 20 şi 49 de ani şi nivel socio-economic ABC, iar Piaţa Domenii şi Mircea Vodă este tranzitată de persoane cu venituri medii spre ridicate”, a adăugat Dan Petre, Managing Partner D&D Research.

Aplicaţia SETI este user friendly şi permite clienţilor să aibă acces în timp real la statusul campaniei pe care o derulează. La doar un click distanţă, pe site-ul www.phoenixmedia.ro, aceştia pot verifica indicele de perfomare a campaniei setate şi pot modifica în orice moment criteriile selectate.

Despre Phoenix Media:

Phoenix Media a luat naştere în anul 2003, intrând pe piaţa OOH cu ambiţia şi dorinţa de a revoluţiona industria prin viziune şi gândire pe termen lung. Din 2005, până în prezent, compania a adus pe piaţă mai multe premiere, fiind în prezent singura care oferă servicii în ceea ce priveşte targetarea personalizată. Totodată, Phoenix Media a introdus în România primul sistem de promovare outdoor pe intervale orare, precum şi transmiterea în timp real a mesajelor de pe telefonul mobil pe ecranele digitale.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.