Ministrul Economiei, Radu Oprea, a declarat joi că gradul de ocupare este aproape 100% în foarte multe dintre staţiunile montane, în această minivacanţă de 1 decembrie. Ministrul a mai arătat că datele statistice arată că 40% dintre români nu merg în concediu, mulţi dintre ei pentru că nu îşi permit” şi a arătat că voucherele de vacanţă au stimulat pe mulţi să meargă în concediu.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Radu Oprea a declarat în emisiunea Proiect de ţară: România, de la Prima News. că ”gradul de ocupare este aproape 100% în foarte multe dintre staţiunile montane, în această minivacanţă de 1 decembrie”.

Ministrul Economiei a precizat că datele statistice arată că ”40% dintre români nu merg în concediu, mulţi dintre ei pentru că nu îşi permit” şi a arătat că voucherele de vacanţă au stimulat pe mulţi să meargă în concediu.

Evenimente

13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Depozitarul Central, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast, Evergent Investment
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Imobiliare.ro, Nordis, Meta Estate, Genesis Property

Radu Oprea a anunţat că pe 11 decembrie o întâlnire cu hotelierii, cu asociaţiile patronale, cu ANPC, ANSVSA, care controlează calitatea serviciilor din turism.

”Nu îmi doresc să aplicăm amenzi, iar calitatea serviciilor să fie cea pe care turiştii o aşteaptă”, a afirmat Oprea.

”Avem o strategie pentru dezvoltarea turismului, există o strategie pe ecoturim, va fi un plan de acţiune şi apoi din această strategie pentru dezvoltare trebuie să facem o strategie de marketing”, a arătat ministrul.

El a precizat că sunt şapte ţări care au fost definite în strategie până în acest moment ca având un potenţial foarte mare de unde pot atrage turiştii. ”Am fost deja în Franţa cu o campanie de publicitate outdoor, în timpul Campionatului de Rugby”, a spus ministrul economiei, precizând că o altă campanie a fost prin clipurile promovare în Marea Britanie, BBC, de Charlie Ottley, sau în Polonia, simultan cu târgul de turism de acolo.

Oprea a afirmat că aceste clipuri sunt proprietatea ministerului şi pot fi folosite în toate evenimentele de promovare, astfel că deja le-au trimis la ambasadele României, pentru ca de Ziua Naţională să le ruleze.

El a mai arătat că vor urma astfel de campanii şi în Germania şi alte state, anul viitor. Ministrul Economiei a mai spus că se lucrează, împreună cu alte două ministere, ministerul Investiţiilor şi cel al Culturii, despre o platformă care să prezinte rutele culturale ale ţării. ”Sunt mai multe trasee turistice, mai multe trasee culturale”, a spus el.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.