Producătorul coreean LG îşi reorganizează divizia de smartphone-uri, reorganizare ce include externalizarea producţiei pentru anumite modele.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

LG a anunţat un plan de reorganizare a diviziei de smartphone-uri, care se află pe pierdere deja de 22 de trimestre.

Astfel, modelele din gama de mijloc şi cea inferioară vor fi externalizate - vor fi produse de o altă companie, pe baza specificaţiilor cerute de LG, iar producătorul coreean le va vinde sub propriul brand.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

În acelaşi timp, sunt scoase din schemă mai multe poziţii de cercetare şi dezvoltare care aveau în vedere gamele de smartphone-uri ce vor fi externalizate.

LG încearcă să se concentreze mai bine pe flagship-uri şi speră că această strategie îi va readuce divizia de telefoane pe profit după mai bine de 7 ani de pierderi consecutive.

În 2013 a fost ultima oară când LG se afla în topul producătorilor de smartphone-uri, pe poziţia a treia, după Samsung şi Apple. De atunci, a fost devansată rând pe rând de producătorii chinezi, care s-au dovedit mult mai competitivi.

O altă problemă pe care LG trebuie să o rezolve este cea a marketing-ului. Brandul şi telefoanele sale nu sunt nici pe departe la fel de vizibile în piaţă precum cele chinezeşti, cu atât mai puţin precum Apple şi Samsung.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.