Snap a lansat “Spotlight”, o funcţie video destinată Snapchat care va permite utilizatorilor să distribuie filmuleţe şi care va concura cu TikTok, aplicaţie deţinută de compania chineză ByteDance, şi cu Instagram Reels, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Utilizatorii, care puteau până acum să distribuie snapuri sau texte către prieteni, vor putea acum să le transmită direct către Spotlight şi să atragă mai mulţi urmăritori, a anunţat compana Snap într-o postare pe blog.

Compania a anunţat că va oferi zilnic aproximativ 1 milion de dolari, până la sfârşitul acestui an, utilizatorilor ale căror snapuri ajung pe primele locuri pe platforma sa, într-o încercare de creştere a implicării.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Facebook a lansat la rândul său, în acest an, Instagram Reels, versiunea sa a TikTok, unde utilizatorii pot înregistra filmuleţe scurte la care adaugă apoi efecte speciale şi fond muzical, dintr-o bibliotecă muzicală.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.