Ambalajul contează, prima impresie contează. Acesta pare să fie trendul actual, când punem tot mai mult preţ pe aspect. Este şi firesc să fie astfel. O lecţie de acest gen învaţă nu doar pe cei din ecommerce, ci şi din mai toate domeniile, că ambalarea unui produs este crucială.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Până la urmă, este primul impact creat cu utilizatorul, prima impresie. Iar în ultima vreme acest detaliu a început să conteze atât de mult, încât tot mai mulţi îşi doresc personalizarea acestuia. Serviciile de acest gen sunt puse la dispoziţie de către Rainer Press, tipografie renumită în domeniu.

Atenţie la alegeri ieftine

Nu degeaba se spune că alegerile ieftine pot costa mai mult. Asta pentru că o alegere oarecare a celui în sarcina căruia laşi printarea poate face diferenţa între clienţii care apreciază un brand sau dimpotrivă. Ori ca la carte ori deloc - ar trebui să fie deziva aici, pentru că:

  • Poţi creşte popularitatea brandului.
  • Transmit vizual un mesaj.
  • Creezi un impact psihologic pentru consumatori.

Altfel spus, ambalajele, cutiile produselor de orice fel, implicit cele pentru alimente, au un rol extraordinar în ceea ce priveşte promovarea unui brand. Este o declaraţie fermă despre cum se identifică un brand anume.

Este de evitat să colaborezi cu amatori. Pentru a avea un design unic şi care să merite, recomandările specialiştilor se îndreaptă spre:

  • Alegerea unor culori şi elemente grafice ce au legătură cu ceea ce un brand promovează.
  • Imprimarea să fie de calitate, încât să se observe fiecare detaliu, mai ales dacă sunt incluse şi date de contact. Asta înseamnă culori saturate, intense şi print uniform pe toată suprafaţa.
  • De evitat supraaglomerarea de detalii de design. Less is more spune o celebră vorbă şi se aplică cu succes şi aici.
  • Materialul de bază, adică ambalajul să fie de calitate.
  • Greşeli de scriere în mesaj.

Vorbim despre atenţie la detalii şi nu numai, căci fiecare element parte din design contează. Toate acestea împreună trebuie să fie în armonie cu ceea ce produsul este şi promovează.

Colaborarea cu Rainer Press

Pentru cei care decid că ambalarea esta un factor cheie în promovare, Rainer Press poate realiza aceste produse printate. Vorbim despre ambalaje de carton, fie mat sau lucios, de diverse dimensiuni ce vor urma a fi ştanţate. Rainer Press are avantajul unor echipamente moderne, ce optimează timpul de execuţie a printului. Cât despre calitatea acestuia, lucrurile sunt clare - Rainer Press este un nume de reper pe această nişă. Dispune de echipament de ştanţare Heidelberg, performant, care asigură un print de calitate.

Pe acelaşi principiu, a printa materiale diverse ce vor promova brandul, la rainer-press.ro vei găsi un aliat potrivit pentru o astfel de misiune. Poţi colabora cu acest furnizor pentru a realiza asemenea mape de prezentare, broşuri, reviste, cărţi etc.

Oferta de preţ va fi personalizată în funcţie de preferinţe. Detalii în cadrul paginii oficiale. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.