O studentă a scăpat cu viaţă după ce a ratat zborul Air India cu destinaţia Londra, a cărui prăbuşire s-a soldat cu moartea a 241 de persoane. Tânăra a ajuns la aeroport cu doar 10 minute prea târziu pentru a se mai putea îmbarca în avionul care urma să se prăbuşească. „Traficul mi-a salvat viaţa”, a spus ea, conform BBC.
Bhoomi Chauhan îşi aminteşte că era furioasă şi frustrată. Traficul aglomerat, bară la bară, i-a întârziat cu 10 minute sosirea la aeroportul din Ahmedabad, astfel încât a pierdut zborul Air India spre Londra.
Chauhan, studentă la administraţie în afaceri, care locuieşte în Bristol împreună cu soţul ei, fusese în vestul Indiei într-o vacanţă.
Tânăra de 28 de ani trebuia să zboare acasă cu zborul AI171 joi, care s-a prăbuşit la scurt timp după decolare, ucigând 241 de persoane aflate la bord şi mai mulţi oameni de la sol.
Dar, ajungând la aeroport cu mai puţin de o oră înainte de plecare, personalul companiei aeriene i-a refuzat îmbarcarea.
„Ne-am enervat foarte tare pe şoferul nostru şi am plecat din aeroport frustraţi”, îşi aminteşte ea. „Am fost foarte dezamăgită.”
„Am plecat din aeroport şi ne-am oprit undeva să bem un ceai, şi după un timp, înainte să plecăm... vorbeam cu agenţia de turism despre cum să obţinem o rambursare pentru bilet. (...) Atunci am primit un telefon că avionul s-a prăbuşit”, a relatat ea, adăugând: „Pentru mine, asta este un miracol total”.
Chauhan spune că a ajuns la aeroport la ora 12:20, ora locală, cu 10 minute după ce începea îmbarcarea.
Biletul ei de îmbarcare digital, văzut de BBC News, arată că avea alocat locul 36G, la clasa economică.
Deşi s-a înregistrat online, ea spune că personalul companiei aeriene nu i-a permis să finalizeze procedura la aeroport.
Ea a călătorit din Ankleshwar — la 201 km sud de Ahmedabad — înainte să fie blocată în traficul din centrul oraşului Ahmedabad.
Femeia declară: „Când am ratat zborul, eram dezamăgită. Singurul lucru care îmi trecea prin minte era: «Dacă aş fi plecat puţin mai devreme, aş fi reuşit să urc în avion».”
„Am rugat personalul companiei să mă lase să intru, pentru că sunt doar cu 10 minute întârziere. Le-am spus că sunt ultimul pasager şi că, vă rog, să mă lase să mă îmbarc, dar nu mi-au permis”, povesteşte tânăra.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...