Grupul sud-coreean k-pop BTS va fi inclus anul viitor în Guinness World Records Hall of Fame, graţie celor 23 de recorduri stabilite.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„După ce a doborât numeroase recorduri pe parcursul anului 2021, şi-a consolidat locul în Guinness World Records Hall of Fame", a transmis organizaţia.

Lista reuşitelor este impresionantă, iar Guinness a subliniat o parte dintre acestea.

BTS este cel mai accesat grup pe Spotify (cu 16,3 milioane de accesări), a înregistrat cea mai accesată piesă pe Spotify în 24 de ore de la lansare („Butter”, 11,04 milioane) şi, dintre toate grupurile muzicale, a generat cele mai multe referiri pe Twitter.

Trupa a avut cea mai mare audienţă online la premiera unui videoclip pe YouTube - 3,9 milioane de utilizatori, pentru „Butter”, care a luat locul „Dynamite”, single care îi aparţine de asemenea. 

BTS a avut cele mai multe săptămâni pe primul loc în topul Billboard al vânzărilor digitale de single-uri („Dynamite”, 18 săptămâni).

„Butter” a fost cea mai accesată piesă pe Spotify pentru primele 24 de ore de la lansare şi a înregistrat cele mai multe vizualizări pentru un videoclip pe YouTube în decurs de 24 de ore (108,2 milioane).

BTS a vândut cele mai multe bilete pentru un concert transmis live online (756.000) şi este cel mai urmărit grup muzical pe Instagram.

„În ciuda vârstei lor tinere, Jin, Suga, J-Hope, RM, Jimin, V şi Jungkook au lăsat o amprentă în peisajul cultural prezent, eliberându-se de limitările pieţei lor natale şi ale unei limbii care rămâne necunoscută unei mari părţi din publicul internaţional. De fapt, prin arta lor, cei şapte artişti atrag atenţia asupra culturii coreene şi a limbii”, a transmis Guinness.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.