Reţeaua socială Twitter lansează o opţiune numită Quality Filter, care are rolul de a-i proteja pe utilizator de mesaje nesolicitate.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Noua facilitate are menirea de a ascunde notificările nesolicitate venite din partea spammerilor sau a boţilor. Boţii de Twitter sunt aplicaţii care răspund sau trimit automat mesaje la diverse interpelări sau când detectează că cineva a folosit anumite cuvinte.

Pentru a scuti utilizatorul de aceste mesaje, Twitter lansează două noi opţiuni pentru toţi utilizatorii. Prima dintre acestea va limita notificările primite la persoanele urmărite. A doua se numeşte Quality Filter şi are rolul, conform celor de la Twitter, de a creşte calitatea postărilor afişate.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Prin creşterea calităţii postărilor se face, de fapt, referire la eliminarea automată, pe baza unui algoritm, a postărilor care vin din partea spammerilor sau a boţilor. Totodată, filtrele automate pot detecta şi ascunde postările ofensive şi a mesajelor cu rol de hărţuire.

Cei de la Twitter nu au detaliat modul în care se face filtrarea automată a posturilor, însă, cel mai probabil, se analizează activitatea şi posturile utilizatorilor pentru a se stabili în ce măsură conţinutul acestora este de calitate, ori este considerat spam sau hărţuire.

Pentru folosirea noilor facilităţi se accesează tab-ul Notifications al aplicaţiei de smartphone şi se apasă butonul Settings din colţul stânga sus al ecranului. Acolo vor putea fi activate sau dezactivate cele două opţiuni.

Twitter încearcă astfel să rezolve două probleme. Pe de o parte, se încearcă rezolvarea problemei mesajelor nedorite, iar pe de altă parte i se dă utilizatorului opţiunea de a limita notificările doar la persoanele pe care le urmăresc, eliminând astfel notificări cu un nivel de interes scăzut.

Este o politică opusă celei pe care o adoptă Facebook. Dacă Facebook încearcă în permanenţă să readucă utilizatorul în cadrul reţelei, prin notificări legate de orice aspecte posibile, de la evenimente la grupuri de discuţii, Twitter îi dă acestuia libertatea de a dezactiva notificările de plan secund, care nu au directă legurătură de persoanele urmărite.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.