Compania Wittchen, unul dintre cei mai importanţi retaileri de genţi şi accesorii de călătorie şi articole premium din piele, va deschide primul magazin din România în cadrul centrului comercial ParkLake din Bucuresti.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Marile grupuri de retail poloneze continuă să se extindă pe piaţa românească, astfel compania Wittchen, unul dintre cei mai importanţi retaileri de genţi şi accesorii de călătorie şi articole premium din piele, va deschide primul magazin din România în cadrul centrului comercial ParkLake din Bucuresti, dezvoltat de Sonae Sierra”, anunţă compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Wittchen a închiriat un spaţiu în cadrul proiectului printr-o tranzacţie intermediată de compania de consultanţă imobiliară.

"România este o piaţă atractivă pentru retailerii din Europa Centrală şi de Est, o regiune în care antreprenorii locali au reuşit să construiască mărci puternice cu prezenţă activă în Europa, inclusiv pe piaţa românească. În doar câţiva ani, marile grupuri de retail din regiune, în special cele din Polonia, au devenit jucători importanţi pe piaţa românească. Acest succes încurajează alte companii, care încă nu sunt active în România, să-şi extindă afacerile în această parte a Europei, iar Wittchen este doar unul dintre aceste exemple”, spune Dana Radoveneanu, head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox.

România este a şasea piaţă unde Wittchen este prezentă, compania având majoritatea magazinelor sale în Polonia. Cu peste 30 de ani de experienţă, Wittchen este un business de familie, fiind una dintre cele mai cunoscute mărci de pe piaţa europeană.

”Planul nostru de afaceri şi extinderea pe piaţa din România vizează deschiderea de magazine în cele mai performante centre comerciale din ţară, deoarece vedem multe oportunităţi de a deveni lider pe piaţă pe segmentul bunurilor premium la preţuri accesibile. După cum am văzut din rezultatele magazinului nostru online www.wittchen.ro, deschis anul trecut în decembrie, există piaţă pentru produsele pe care le vindem. Cu excepţia magazinului propriu online, produsele noastre sunt vândute pe 39 de pieţe din Europa prin intermediul platformelor Amazon, Zalando etc şi cautăm în continuare noi oportunităţi de promovare a ofertei noastre de produse în întreaga Europă", spune Daniel Andruszkiewicz, commercial director Wittchen.

Cu o experienţă de peste 30 de ani, Wittchen operează magazine în Polonia (97), Cehia (7) şi Ungaria (3), precum şi 10 unităţi în franciză în Ucraina. Compania comercializează genţi, încălţăminte, articole de îmbrăcăminte din pieţe, genţi şi articole de călătorie.

Cushman & Wakefield Echinox este o companie de consultanţă imobiliară de pe piaţa locală, activând în toate segmentele pieţei imobiliare. Cushman & Wakefield, unul dintre liderii globali în domeniul serviciilor imobiliare comerciale, cu 52.000 de angajaţi în peste 60 de ţări, ajută chiriaşii, proprietarii şi investitorii în optimizarea valorii activelor. Cu venituri de 10,2 miliarde de dolari, serviciile principale ale companiei sunt: consultanţă în gestionarea activelor şi investiţiilor, pieţe de capital, închirieri, administrarea proprietăţilor, reprezentarea chiriaşilor, servicii de proiect şi evaluare.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.