Producătorul de ciment HeidelbergCement devine Heidelberg Materials şi îşi propune să îşi reducă emisiile de carbon cu 10 milioane de tone, până în anul 2030.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Procesul de rebranding este parte din strategia globală a grupului Heidelberg Materials, care îşi propune ca, până în anul 2030, să îşi reducă emisiile de carbon cu 10 milioane de tone şi să accelereze evoluţia în industria materialelor de construcţii prin digitalizare şi dezvoltarea de materiale pentru construcţii sustenabile şi inovative”, anunţă compania.

Anul acesta compania Heidelberg Materials împlineşte şi 150 de ani de existenţă.

Heidelberg Materials, prezent în peste 50 de ţări şi 3.000 de locaţii, este unul dintre cei mai mari producători de materiale de construcţii din lume.

Cu investiţii totale care depăşesc 520 de milioane de euro, Heidelberg Materials România este unul dintre cei mai mari producători de ciment, betoane şi agregate prezent pe piaţa locală din anul 1998.

Compania are aproximativ 1.100 de angajaţi (ciment, betoane, agregate, transport & logistică,  combustibili alternativi).

 

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.