Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume, raportează vânzări totale de 68,8 miliarde franci elveţieni în primele nouă luni ale anului, în uşoară scădere de la 69,1 miliarde franci elveţieni în perioada similară din 2022.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Creşterea organică a atins 7,8%, cu pricing de 8,4% şi o creştere internă reală (RIG) de -0,6%. Creşterea s-a înregistrat la scară largă, acoperind toate regiunile geografice şi categoriile de produse. Vânzările totale raportate au scăzut cu 0,4% la 68,8 miliarde franci elveţieni (nouă luni în 2022: 69,1 miliarde franci elveţieni). Creşterea organică prognozată pentru 2023 rămâne între 7% şi 8%”, anunţă grupul.

În Zona Europa, vânzările au fost de 14,1 miliarde franci elveţieni, faţă de 14 miliarde franci elveţieni în primele nouă luni din 2022.

”Creşterea organică a fost de 8,8%, cu pricing de 11,1%. Creşterea internă reală a fost de -2,3%, ca urmare a constrângerilor de capacitate şi a acţiunilor de optimizare a portofoliului. Vânzările raportate în Zona Europa au crescut cu 1,3% până la 14,1 miliarde franci elveţieni. Creşterea în Zona Europa a fost susţinută de pricing, dezvoltarea puternică a vânzărilor pentru comerţul electronic şi în canalele out-of-home. Zona a înregistrat câştiguri de cotă de piaţă la hrana pentru animale de companie şi la nutriţia pentru sugari şi copii de vârstă mică. Din punct de vedere al categoriei de produse, principalul contribuitor la creştere a fost Purina PetCare, datorită ofertelor diferenţiate pentru mărcile premium Felix, Gourmet şi Purina ONE. Cafeaua a înregistrat o creştere de o singură cifră, cu focus pe NESCAFÉ”, arată compania.

 Dulciurile au înregistrat o creştere de o singură cifră, cu câştiguri continue de cotă de piaţă pentru KitKat. Nestlé Professional a înregistrat o creştere de două cifre, condusă de băuturi. Categoria de Nutriţie pentru sugari şi copii de vârstă mică a înregistrat o creştere de o singură cifră, bazată pe formulele premium, în special NAN. Categoria de produse alimentare a înregistrat o creştere de o singură cifră, cu dezvoltări robuste ale vânzărilor pentru Maggi. În al treilea trimestru, tranzacţia pentru crearea unui joint-venture pentru pizza congelată în Europa a fost finalizată.

„Nestlé România a încheiat primele nouă luni ale anului cu o creştere organică de 19%, creştere provenită de la toate cele 10 categorii. Am continuat implicarea în comunitate prin proiectele de responsabilitate socială şi prin donaţii către Banca pentru Alimente, care s-au ridicat la 43 de tone de alimente în valoare de 121.723 de euro”, declară Silvia Sticlea, country manager Nestlé România.

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare şi băuturi din lume. Este prezentă în 189 de ţări din întreaga lume, cu peste 300.000 de angajaţi. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume precum NESCAFÉ®, Nespresso®, Maggi® şi Nesquik. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveţia, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.