În 2018 am putea vedea un format cu totul nou de tablete iPad, graţie unei noi tehnologii care permite îndoirea ecranului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Conform deja celebrului analist Ming-Chi Kuo, Apple ar putea veni în 2018 cu un gen cu totul nou de tablete. Compania americană ar urma să lanseze peste doi ani un model de iPad dotat cu ecran AMOLED flexibil.

Ideea ecranelor flexibile nu este o noutate. În ultimii ani coreenii de la Samsung au fost ţinta mai multor zvonuri care susţineau că lucrează la un ecran care se poate împacheta pur şi simplu. Însă, cu excepţia unor modele create în programele de design, nu a existat vreun produs final care să beneficieze de această tehnologie.

Un ecran flexibil are sens în ceea ce priveşte tabletele. Aplicaţia principală a acestei tehnologii ar fi împachetarea produsului ca o bucată de hârtie. Practic, o tabletă de 10 inch ar putea fi împăturită ca o bucată de carton şi făcută să încapă în buzunar ca un telefon.

Însă, până în 2018, se pare că anul viitor Apple va lansa trei modele de iPad, unul dintre acestea având o dimensiune care nu a mai fost folosită de producătorul american până acum. Conform aceluiaşi analist, cele trei modele vor fi iPad Pro 2 cu ecran de 12,9 inch, un iPad Pro de 10,5 inch şi un iPad de 9,7 inch.

Preţurile vor fi în funcţie de dimensiunile tabletelor, cu modelul de 12,9 inch fiind cel mai scump, iar cel de 9,7 inch cel mai ieftin. Noutatea este tableta de 10,5 inch, o dimensiune cu care Apple nu a mai lucrat până acum.

Din schemă va lipsi, dacă aceste informaţii se vor confirma, modelul Mini, tableta de 7,9 inch. Locul în această categorie de preţ va fi luat de iPad-ul de 9,7 inch, care ar urma să devină cea mai ieftină versiune.

În ceea ce priveşte vânzările, este aşteptată o scădere cu 10-20 de procente a pieţei de tablete în 2017, cu creşteri în domeniile business şi guvernamental. În ambele domenii Apple ocupă poziţii puternice.

În domeniul afacerilor Apple a avut grijă încă de acum câţiva ani să-şi asigure o poziţie dominantă, realizând în acest sens un parteneriat cu IBM. De asemenea, iPad-ul este folosit şi în domeniul educaţiei, acolo unde doar Samsung s-a mai făcut cunoscut prin diverse parteneriate guvernamentale, inclusiv în România.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.