Aflată într-o creştere continuă, ca şi celelalte servicii Facebook, Instagram anunţă depăşirea pragului de 600 milioane de utilizatori.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Anul care se încheie a fost unul foarte productiv pentru Instagram. Reţeaua de socializare deţinută de Facebook a adus numeroase noutăţi, multe dintre acestea copiate pur şi simplu de la produse concurente, precum Snapchat.

Stories, conţinutul efemer afişat în fruntea feed-ului, rankarea pe bază de algoritm, funcţia de zoom, live video şi bookmark-urile sunt doar câteva dintre noutăţile pe care Instagram le-a adus în 2016. Toate acestea nu au rămas fără ecou, ba chiar au contribuit la creşterea numărului de utilizatori.

Instagram atinge pe final de an pragul de 600 milioane de utilizatori, în ultimele 6 luni câştigând nu mai puţin de 100 milioane de noi utilizatori. Nu doar atât, dar ţinând cont că ultima sută de milioane de utilizatori a fost câştigată în 9 luni, ritmul de creştere este şi el mai alert.

Dintre toate schimbările din ultimul an, cel mai important rol în creştere a avut-o trecerea la un feed în care ordinea posturilor este stabilită de un algoritm, la fel ca pe Facebook. Până în iunie, când s-a făcu trecerea la algoritm, postările erau ordonate cronologic.

Deşi controversat la început, feed-ul algoritmic folosit de Instagram reuşeşte să aducă în faţă mai mult conţinut interesant, pe care utilizatorii l-ar fi ratat dacă acesta ar fi fost ordonat exclusiv cronologic. De aceea, utilizatorii au mai multe motive să folosească Instagram şi să deschidă mai frecvent aplicaţia.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.