Cifra de afaceri a Renault Group se ridică la 37,4 miliarde de euro în primele nouă luni ale anului, în creştere cu 21,1% faţă de perioada similară a anului 2022 (+25,3% la nivel constant al ratelor de schimb).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”La nouă luni, cifra de afaceri a Renault Group se ridică la 37,4 miliarde de euro, în creştere cu 21,1% faţă de perioada similară a anului 2022 (+25,3% la nivel constant al ratelor de schimb). Cifra de afaceri a perimetrului Automobile se ridică la 34,2 miliarde de euro, în creştere cu 20,1% faţă de perioada similară a anului 2022 (+24,2% la nivel constant al ratelor de schimb). Vânzările Renault Group au crescut cu 10,9% la nivel global şi cu 21,3% în Europa”, anunţă grupul.

În trimestrul al treilea 2023, cifra de afaceri a Renault Group se ridică la 10,5 miliarde de euro, în creştere cu 7,6 % faţă de perioada similară a anului 2022, +13.8% la nivel constant al ratelor de schimb). Cifra de afaceri a perimetrului Automobile se ridică la 9,4 miliarde de euro, în creştere cu 5% faţă de perioada similară a anului 2022 (+11.3% la nivel constant al ratelor de schimb).

Vânzările Renault Group au crescut cu 6,1% la nivel global şi cu 15,3% în Europa.

“Renault Group a reuşit din nou o performanţă solidă în trimestrul al treilea, cifra de afaceri totală fiind în creştere cu 13,8% la nivel constant al ratelor de schimb. Am intrat în ultimul trimestru al anului cu încredere şi confirmăm ameliorarea profitabilităţii începând cu a doua jumătate a anului, ca urmare a lansării noilor modele şi a efectului benefic al programului de reduceri de costuri şi a politicii noastre comerciale disciplinate, orientată către crearea de valoare. Am anunţat, de asemenea, proiectul Flexis împreună cu Volvo Group şi CMA CGM, proiect care pune bazele unei entităţi ce va răspunde într-un mod ingenios provocărilor legate de electrificarea vehiculelor utilitare destinate logisticii în mediul urban. Construim astfel, treptat, viitoarea noastră companie auto de nouă generaţie. Nu în ultimul rând, ca urmare a semnării, în luna iulie, a acordurilor definitive cu privire la evoluţia Alianţei, confirmăm faptul că încheierea tranzacţiei va avea loc până la sfârşitul anului, aşa cum este planificat. Aceasta va conduce la crearea de valoare suplimentară prin proiecte operaţionale comune şi va oferi Renault Group oportunitatea de a realoca într-un mod optim o parte din capitalul său”, spune Thierry Piéton, Chief Financial Officer Renault Group.

Vânzările globale ale Renault Group au ajuns în trimestrul 3 la 511.000 unităţi, în creştere cu 6,1% faţă de perioada similară a anului 2022. În Europa, vânzările au crescut cu 15,3%.

Vânzările mărcii Renault au ajuns la aproape 357.000 unităţi, în creştere cu 11% faţă de trimestrul 3 al anului trecut. În Europa, vânzările mărcii Renault au crescut cu 24,8%, până la 223.000 unităţi.

Pe ansamblul primelor nouă luni ale anului 2023, Renault îşi consolidează locul al doilea în clasamentul celor mai vândute mărci din Europa, cu livrări în creştere cu 22,2% faţă de perioada similară a anului 2022 şi îşi reafirmă poziţia de lider pe piaţa auto franceză.

Renault continuă să înregistreze rezultate peste evoluţia pieţei în cea ce priveşte vânzările de vehicule utilitare. În primele 9 luni, marca a livrat cu 21% mai multe utilitare decât în perioada similară a anului trecut (în Europa, procentul de creştere este de 25.5%). Renault este lider la nivel european pe piaţa vehiculelor utilitare uşoare (LCV).

Vânzările Dacia s-au cifrat în primele 9 luni ale anului la 494.000 unităţi, cu 16,7% mai mult decât în perioada similară a anului trecut. În trimestrul al treilea, Dacia a vândut 148.000 de vehicule, cu 2,4% mai mult decât în trimestrul 3 al anului 2022.

Cele 4 modele de bază ale gamei Dacia au înregistrat creşteri semnificative ale vânzărilor în primele 9 luni ale anului: Spring +40,6%, Sandero +18,3%, Duster +4,1% şi Jogger, +76,1%.

În segmentul de retail, Dacia se menţine pe locul al doilea la nivel european.

Alpine a înregistrat peste 1.000 de unităţi vândute în trimestrul al treilea al anului curent, în creştere cu 31% faţă de perioada similară a anului 2022.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.