Piaţa de business travel din România a devenit dinamică în ultimii ani, iar competiţia se dă între jucătorii serioşi, cu experienţă considerabilă pe segmentul corporate, a declarat, pentru News.ro, Lucian Boronea, directorul general al touroperatorului Accent Travel & Events, care admite că acest segment se supune unor rigori speciale.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania este specializată pe segmentul de business travel de 18 ani.

”Principalii noştri clienţi sunt de fapt companii cu buget de travel cu o medie de 100.000 euro/an, dar avem în portofoliu şi clienţi cu bugete de travel de peste 1 milion de euro/an. Iar în acest moment deservim circa 550 de clienţi corporate, lideri pe piaţă în domeniul energetic, pharma, banking, telecomunicaţii, aviatie, IT, logistica, FMCG, organizaţii guvernamentale”, a declarat Boronea, care este totodată şi vicepreşedinte al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT).

Pentru compania pe care o conduce, segmentul de business travel reprezintă 80% din totalul cifrei de afaceri, iar segmentul de leisure reprezintă 20%.

”Din cei 80%, un procent de 25% reprezintă MICE, adică Meetings, Incentives, Conferencing, Exhibitions, suntem specializaţi în managementul călătoriilor de afaceri şi în managementul evenimentelor (conferinţe, întâlniri de afaceri, târguri internaţionale, teambuildings, etc). Noi efectuăm în fiecare zi sute de rezervări”, adaugă Boronea.

Potrivit acestuia, ca să poţi să performezi pe piaţa de business travel, trebuie să ai o reputaţie bună şi experienţă în sector, ”care e cumva diferit de cel de leisure”. În plus, trebuie să ai dotările tehnice necesare ca să poţi face faţă cerinţelor, afirmă Boronea.

El afirmă că unul din primele obiective ale companiei este mărirea portofoliului de clienţi corporate pentru segmentul business travel.

”Mizăm însă pe creşteri semnificative şi pentru segmentul leisure, odată cu deschiderea agenţiei Accent Travel & Events Bălcescu, în centrul Bucureştiului”, menţionează el.

Anul trecut, compania a investit peste 150.000 euro în tehnologie, în noi tool-uri adăugate sistemului de rezervări online. De asemenea, anul trecut a deschis două agenţii cu un buget de peste 75.000 euro.

”Dacă înainte focusul era pe modelul tradiţional bazat pe servicii, acum focusul companiei se îndreaptă către tehnologia în care investim bugete considerabile din profit în fiecare an”, mai spune oficialul.

Înfiinţată în anul 1999, touroperatorul se află în primele zece agenţii de turism din România.

Compania estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 20 milioane euro.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.