ANAF anunţă, marţi, că aproape 100.000 de apeluri au fost soluţionate de agenţii Call Center în trimestrul I.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”În primul trimestru al anului curent, agenţii Call Center-ului ANAF au primit 94.665 de apeluri telefonice şi au efectuat 4.113 sesiuni CHAT pentru asistenţa contribuabililor în domeniul fiscal”, a transmis, marţi, ANAF, într-un comunicat de presă.

Sursa citată a precizat că, în aceeaşi perioadă, 6.569 de persoane au participat la 24 de seminarii web, organizate în principal pe tema completării şi depunerii Declaraţiei unice, iar alte 32.224 de solicitări de asistenţă, recepţionate prin intermediul Formularului Unic de Contact şi Spaţiul Privat Virtual (SPV), au fost soluţionate, majoritatea într-un termen de sub 20 de zile.

”Totodată, pe portalul ANAF, în secţiunea Asistenţă contribuabili - Ghiduri curente şi alte materiale informative, au fost publicate şi actualizate 14 materiale, pentru o mai bună informare şi conformare a contribuabililor. În plus, utilizatorilor serviciului SPV li s-au transmis 13 materiale informative despre actele normative nou apărute în domeniul fiscal”, a mai transmis sursa citată.

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală anunţă că urmăreşte să îşi dezvolte permanent instrumentele de suport pentru contribuabili, în acord cu dinamica nevoilor şi aşteptărilor acestora în procesul de conformare fiscală voluntară.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.