Platforma de partajare de fişiere Napster, activă la începutul anilor 2000, revine ca serviciu de streaming muzical, după ce a fost cumpărată de Rhapsody, în 2011, informează nme.com.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Rhapsody a anunţat că se rebranduieşte drept Napster, probabil într-o încercare se a profita de pe urma numelui celebru.

 

”Nu va fi nicio schimbare în playlisturile voastre, în preferinţele selectate, albume şi artişti. Aceeaşi muzică. Acelaşi serviciu. Acelaşi preţ. 100% muzica pe care o iubiţi. Rămâneţi conectaţi”, este anunţul făcut de serviciul online.

 

Abonamentul pentru primele trei luni costă 1 dolar/lună, iar după această perioadă costul va fi de 9,99 de dolari/lună.

Potrivit publicaţiei Variety, decizia celor de la Rhapsody a venit în urma determinării de a ţine piept rivalilor precum Spotify, Apple Music şi Tidal.

Într-un comunicat transmis presei, compania a motivat decizia ca fiind ”unul dintre paşii pe care-i facem pentru a face mai puternic brandul nostru şi a plasa compania pe o poziţie mai bună”.

Deşi Napster a pornit ca p platformă de partajare de fişiere ilegală şi a fost dată în judecată de artişti precum Metallica şi Dr Dre, a devenit apoi un magazin legitim online de muzică, iar în 2011 a fost preluat de Rhapsody. Este estimat că peste 80 de milioane de internauţi sunt utlilizatori ai platformei.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.