Cu numai şase luni înainte de Jocurile Olimpice de la Rio 2016, Visa Europe lansează campania “Inima olimpicului”, sărbătorind 30 de ani de când este sponsorul oficial pentru servicii de plăţi al celui mai mare eveniment sportiv la nivel global şi singurul card acceptat în parcul olimpic.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Clipul video al campaniei, regizat de Juan Cabral, multiplu premiat la prestigioase festivaluri internaţionale de advertising, are în prim plan un atlet care se pregăteşte pentru a participa la Jocurile Olimpice. Spotul descrie călătoria pe care acesta o parcurge atât în viaţa personală, cât şi prin antrenamentele zilnice, până la momentul culminant – competiţia olimpică. Scenele din viaţa de zi cu zi sunt intercalate cu imagini şi sunete ale bătăilor inimii, pentru a crea o paralelă cu brand-ul Visa care se află în “inima” ecosistemului de plăţi. La fel ca inima atletului, Visa funcţionează mereu, oricând este nevoie. Clipul poate fi vizualizat aici.

Versiuni ale clipului video create special pentru campanie vor rula pe o serie de platforme, precum Facebook, Twitter, YouTube. Totodată, spotul va fi prezentat în sălile de cinema din Marea Britanie, precum şi din România.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

În cadrul aceleiaşi campanii, Visa desfăşoară o serie de promoţii şi activări prin care posesorii de carduri Visa pot ajunge la cea de-a XXXI-a ediţie a Jocurilor Olimpice de la Rio. Românii care plătesc până la sfârşitul lunii aprilie 2016 cumpărăturile realizate în magazine sau online cu un card Visa intră automat în cursa pentru câştigarea unei excursii la Jocurile Olimpice de la Rio 2016.

De asemenea, în România campania are o abordare integrată, cu componente ATL  - promovare TV (PRO TV, Eurosport), în reţeaua Cinema City, outdoor, online în publicaţii cu profil sportiv şi în social media, BTL - promovare prin canalele băncilor şi PR.

„Campania europeană Visa «Inima Olimpicului» este amplificată în România prin diverse execuţii creative adaptate formatelor speciale, spre exemplu video OOH, cinema, Facebook, shopping mall media, dar şi printr-o promoţie la nivel naţional, prin care un fericit utilizator de card Visa va avea ocazia unica de a ajunge la Jocurile Olimpice de la Rio din august. Campania promoţională se desfăşoară între 15 martie şi 30 aprilie şi este implementată cu suportul şi susţinerea băncilor membre Visa din România”, a declarat Mădălin Niţis, Manager Marketing şi Comunicare pentru România, Croaţia, Slovenia,  Visa Europe.

“Implicarea Visa în mişcarea olimpică, Comitetele Olimpice Naţionale şi atleţii, fiecare în parte, au contribuit la succesul continuu al Jocurilor Olimpice. În calitate de sponsor olimpic, Visa Europe poate aduce fanii mai aproape de inima Jocurilor Olimpice de la Rio. Visa este în inima ecosistemului de plăţi – sistemul nostru nu se opreşte niciodată, funcţionează oricând şi oriunde este nevoie. La fel ca atleţii care vor participa la Jocurile Olimpice din această vară, Visa este mereu în mişcare şi gata de acţiune. Acest film este o celebrare a acestei sinergii”, a declarat Gary Twelvetree, Executive Director, Brand & Central Marketing, Visa Europe.

Despre Visa Europe

Visa Europe este o companie de tehnologii de plată deţinută şi operată de băncile membre şi alţi furnizori de servicii de plăţi din 38 de ţări din Europa.

Visa Europe este în centrul ecosistemului de plăţi, furnizând servicii şi infrastructură care permit milioanelor de consumatori, companii şi guverne din Europa să facă plăţi electronice. Membrii săi sunt responsabili de emiterea cardurilor, înscrierea comercianţilor şi stabilirea comisioanelor pentru posesorii de carduri şi comercianţi. Totodată, Visa Europe este cel mai mare procesator de tranzacţii din Europa, responsabil de procesarea a peste 18 miliarde de tranzacţii anual.

În Europa, există peste 500 de milioane de carduri Visa şi 1 € din fiecare 6€ cheltuiţi este pe un card Visa. Cheltuielile totale realizate pe cardurile Visa depăşesc 2.000 miliarde de euro, în timp ce cheltuielile efectuate la POS reprezintă 1.500 miliarde de euro.

Începând cu anul 2004, Visa Europe a devenit independentă de Visa Inc. şi este înregistrată în Marea Britanie, cu licenţă exclusivă, irevocabilă şi perpetuă în Europa. Ambele companii acţionează în parteneriat pentru a facilita plăţile cu Visa la nivel global, în peste 200 de ţări.

Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să accesaţi www.visaeurope.com şi @VisaEuropeNews

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.