Primăria Capitalei îşi propune să angajeze, anul viitor, 220 de funcţionari publici, dintre care 184 în cadrul aparatului de specialitate al primarului general, 24 la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor şi 12 în Poliţia Locală, potrivit unor hotărâri aprobate, luni, de Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB). Tot luni, CGMB a aprobat înfiinţarea unui post de director adjunct al Administraţiei Cimitirelor şi a menţinut organigrama Teatrului Mic.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) a aprobat, luni, planul de ocupare a 1.407 funcţii publice în 2017, dintre care 866 în cadrul aparatului de specialitate al primarului general, 119 în cadrul Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor şi 432 în Poliţia Locală.

Potrivit planului de ocupare a funcţiilor publice din cadrul aparatului de specialitate al primarului general pe 2017, votat, luni, de CGMB, numărul maxim de funcţii ce pot fi ocupate prin recrutare este 184.

Totodată, numărul funcţionarilor care vor fi angajaţi în 2017 Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor este de 24, în timp ce în cadrul Direcţiei Generale de Poliţie Locală şi Control a Municipiului Bucureşti pot fi angajaţi 12 funcţionari, între care un director executiv şi un director executiv adjunct.

Tot în şedinţa de luni, CGMB a aprobat înfiinţarea unui post de director adjunct al Administraţiei Cimitirelor, unde numărul total de posturi este 381, dintre care 25 sunt posturi de conducere.

Consilierii generali au menţinut, prin hotărâre, organigrama Teatrului Mic, la 118 posturi, dintre care 14 de conducere.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.