Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a primit după campania de Black Friday din 2018 aproape 800 de reclamaţii, printre motivele invocate find acela că produse achitate nu au fost livrate, preţul incorect sau chiar mai mare decât cel anterior, refuz de a primi produsul returnat. Amenzile aplicate au fost în valoare de 215.000 de lei, aproape jumătate din sumă vizând operatori economici din judeţul Prahova.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Conform unei statistici ANPC, după campania de Black Friday din 2018, au fost depuse 795 de reclamaţii, fiind verificaţi 92 de operatori economici din Bucureşti şi din judeţele Iaşi, Timiş, Cluj, Braşov, Dolj, Galaţi şi Prahova. Au fost aplicate 87 de sancţiuni, 22 de avertismente şi 65 de amenzi în valoare de 215.000 de lei. aproape jumătate din sumă, 107.000 de lei fiind aplicată în Prahova.

”Aspectele reclamate au vizat nerespectarea termenului de livrare, afişarea preţului de referinţă incorect, informare incorectă privind dreptul de denunţare unilaterală a contractului, produse comandate online achitate şi nelivrate, refuzul primirii produsului returnat, comandă onorată parţial, anularea comenzii fără informarea consumatorilor, preţ mai mare de Black Friday faţă de preţul afişat anterior”, a declarat  directorul general al ANPC Paul Anghel.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.