Scurtmetraje care îl au drept protagonist pe expertul în supravieţuire Bear Grylls, filmate la 360 de grade, au fost lansate de televiziunea Discovery.
Scurtmetrajele sunt rezultatul colaborării Discovery cu Samsung, acord ce implică şi realizarea unui spot TV, în care Bear Grylls prezintă un dispozitiv recent lansat de companie. Pe parcursul experienţelor prezentate în materialele video, Bear Grylls împărtăşeşte diverse tehnici de supravieţuire.
Înregistrările video pot fi urmărite online, pe discoveryvr.com.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
Bear Grylls este prezent în grila televiziunii Discovery cu cel de-al treilea sezon al emisiunii ”Vedete în sălbăticie”, pe care o prezintă. Emisiunea este difuzată în fiecare luni, de la ora 20.00.
Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) deţine un portofoliu de branduri premium care oferă documentare, conţinut sportiv şi pentru copii. Cu o acoperire de peste 3 miliarde de abonaţi la platformele sale pay-TV şi free-to-air din peste 220 de ţări şi teritorii, portofoliul Discovery include branduri globale precum Discovery Channel, TLC, IDx, Animal Planet, Discovery Science, OWN: Oprah Winfrey Network în Statele Unite, Discovery Kids în America Latină şi Eurosport.
În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 21 de branduri Discovery ajung în 108 ţări şi teritorii, în 29 de limbi.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.