În mandatul 2020-2024, Primăria a crescut semnificativ subvenţiile anuale, ajungând la 1488 milioane lei în 2023. Situaţia financiară a STB, aproape de faliment la începutul mandatului, a fost stabilizată printr-o nouă politică tarifară şi prin contractul de delegare pe 10 ani aprobat în 2021, care a adus stabilitate financiară.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Au fost deblocate şi implementate contracte pentru 100 tramvaie, 100 autobuze electrice şi 100 troleibuze, majoritatea fiind deja livrate. De asemenea, Primăria Generală a obţinut finanţare prin PNRR pentru achiziţia a 22 troleibuze şi 8 microbuze. În iunie 2023, a fost aprobată achiziţia a 250 tramvaie, o investiţie de 4,3 miliarde lei. Şi, spre deosebire de autobuzele achiziţionate în mandatul PSD, acestea chiar funcţionează!

Rutele şi orarele de transport au fost optimizate, extinzând serviciile pe noi străzi şi zone. Transportul de noapte a fost reconfigurat pentru a funcţiona la intervale fixe, asigurând legătura cu aeroportul. Toate vehiculele sunt acum integrate în Google Maps pentru o planificare optimă a călătoriilor. Aceste măsuri demonstrează angajamentul consilierilor PMP şi USR pentru un transport public modern şi eficient în Bucureşti.

Evenimente

24 octombrie - Eveniment News.ro - IMM-urile, Oxigen pentru România
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

Alianţa Dreapta Unită va lupta pentru ca oraşele să aparţină cetăţenilor, nu maşinilor! Însă, fără un transport public bine pus la punct, nimeni nu poate cere bucureştenilor să renunţe la maşini. De aceea, consilierii USR şi PMP au susţinut investiţiile masive în modernizarea transportului public.

Achiziţionarea de noi tramvaie, autobuze electrice şi troleibuze, alături de implementarea unei politici tarifare avantajoase a făcut transportul public mai atractiv. Aceste măsuri contribuie direct la reducerea poluării şi a traficului aglomerat.

Eficientizarea infrastructurii de transport va reduce orele interminabile pe care bucureştenii le petrec în trafic. De asemenea, au fost proiectate şi avizate 40.000 de locuri de parcare cu plată, dintre care jumătate sunt deja amenajate. Trotuarele trebuie eliberate de maşini şi redate pietonilor.

Aceste măsuri sunt doar începutul transformării Bucureştiului într-un oraş modern şi eficient, într-o adevărată capitală europeană.

Consilierii Alianţei Dreapta îi îndeamnă pe bucureşteni să voteze pentru progres şi pentru un Bucureşti mai bun! Alianţa Dreapta Unită şi Primarul Nicuşor Dan, echipa care va moderniza Capitala.

(Comandat de Partidul Mişcarea Populară – Alianţa Dreapta Unită USR – PMP – Forţa Dreptei, CUI: 21240022)

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.