Investiţiile în tehnologie şi programe dedicate antreprenorilor pentru dezvoltarea ecosistemului eMAG Marketplace au crescut cu 14% vânzările sellerilor din platformă, în primele opt luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Totodată, oferta de produse listate de selleri în Marketplace a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă, adică cu 31% mai mult faţă de anul trecut. Astfel, clienţii au la dispoziţie acum peste 16 milioane de produse din oferta eMAG şi a sellerilor, cât ar găsi în peste 200 de hipermarket-uri a câte 10.000 de metri pătraţi. Acestea sunt câteva dintre concluziile Sellers’ Day, cel mai mare eveniment dedicat celor aproape 40.000 de antreprenori români care fac business pe eMAG Marketplace.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În ultimul an, eMAG a pus la dispoziţia sellerilor din Marketplace tehnologia, platforma şi programe precum cross-border, Fulfilment by eMAG sau eMAG Genius, care îi ajută să îşi crească prezenţa în regiune şi să listeze un număr mai mare de produse. Astăzi, numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în întreaga regiune.

„Într-un context marcat de incertitudini, ecosistemul eMAG Marketplace nu este doar o soluţie la cheie uşor de accesat pentru a vinde online, ci şi una care oferă sellerilor posiblitatea de a deveni jucători regionali care se adresează unei populaţii de peste 35 de milioane de locuitori în România, Bulgaria şi Ungaria,” a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG. 

Programul cross-border a adus sellerilor români care vând în Ungaria şi Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30%

Programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând în Ungaria şi Bulgaria vanzari suplimentare de peste 30% în ultimul an. Totodată, datorită tehnologiilor AI adoptate pentru traducerea automată sellerii din program au listat gratuit 7,4 milioane de oferte în Ungaria şi Bulgaria anul acesta, de 12 ori mai multe faţă de anul precedent.

Programul Fulfilment by eMAG (FBE) a atras, la rândul său, de 2,5 ori mai mulţi selleri care beneficiază de livrări internaţionale din România către Bulgaria şi Ungaria. În prezent, numărul acestora se ridică la peste 2.500.

Premii pentru campionii în ecommerce

Cu ocazia evenimentului Sellers’ Day, eMAG a oferit premii în valoare de 320.000 de euro sellerilor care au înregistrat performanţe notabile în ultimul an, pentru următoarele categorii:

Engagement Champion: KARACA FBE

Campaign Strategy Champion: ARYMOB PRODUCT

Advertising Champion: vidaXL

Cross-border Champion: Chrono12

Fulfilment Champion: BLINKY STORE

Genius Champion: GO4FIT

Growth Champion: VEXIO

Exemplary Activity Champion: Zola

Product range expansion Champion: Cărtureşti

Fast Delivery Champion: Susino România

Despre eMAG

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc şi prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De 20 de ani, compania investeşte constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienţii să economisească timp şi bani, şi a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria şi Ungaria. Cu o gamă de produse în continuă creştere atât prin oferta proprie, cât şi prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta şi comanda orice, de oriunde. Clienţii beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox şi livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul Genius pentru abonaţi, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanţare în rate prin eCredit sau servicii de eşalonare a plăţii precum Buy now, pay later sau Slice it, şi aplicaţia de mobil.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.