CEO-ul Walt Disney Bob Iger a lansat o diatribă împotriva reţelelor de socializare, apreciind că ele sunt un instrument de promovare redutabil de eficient, pe care Adolf Hitler l-ar fi adorat, potrivit revistei Variety, scrie Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Acesta este instrumentul de promovare cel mai eficient la care poate visa un extremist, pentru că, în concepţia lor, reţelele de socializare oferă o versiune îngustă a lumii, filtrând tot ceea ce pare să vină să ne pună în discuţie credinţele, validându-ne totodată convingerile şi amplificându-ne temerile cele mai profunde”, a declarat el joi, cu ocazia recepţiei unui premiu umanitar decernat de Centrul Simon Wiesenthal.

Bob Iger a denunţat de asemenea reţelele de socializare din cauza rolului lor în propagarea discursului urii, apreciind că acest lucru dă impresia - eronată - că toată lumea împărtăşeşte aceleaşi opinii.

”Ura şi furia ne antrenează către abis încă o dată”, a apreciat el, subliniind că ele contaminează discursul public şi transformă ţara şi cultura în ceva total de nerecunoscut celor care continuă să creadă în bună-cuviinţă şi în drepturile omului.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.