Botezate cu nume inspirate de persoanjele din universul Marvel, insectele fac parte din cele 165 de specii descoperite de oamenii de ştiinţă australieni anul trecut, scrie Le Figaro.

Cercetătorii australieni au declarat miercuri că au botezat cinci specii cu nume din universul Marvel, dintre care una se referă la anti-eroul Deadpool şi un alta la creatorul supereroilor Stan Lee.

Cele cinci muşte fac parte din 165 de specii descoperite anul trecut, care cuprind şi doi peşti, trei subspecii de păsări şi un acarian care trăieşte pe o şopârlă, a declarat Commonwealth Scientific and Industrial Research Organisation (CSIRO) într-un raport.

"A numi o specie este prima etapă pentru a o înţelege", a declarat Bryan Lessard, entomologist de la CSIRO. "Fără un nume ştiinţific, aceste specii sunt invizibile pentru ştiinţă".

Musca Stan Lee a fost botezată pentru caracteristicile ei asemănătoare ochelarilor de soare şi mustăţii albe a creatorului de bandă desenată, în timp ce musca Deadpool seamănă cu masca roşie şi neagră a personajului, a declarat CSIRO.

"Am ales numele Humorolethalis sergius", a declarat Bryan Lessard, referindu-se la musca Deadpool.

Cele cinci specii sunt muşte hoţ, asasini în lumea insectelor, potrivit CSIRO. Alte trei au fost numite după personajele Loki, Thor şi Black Widow.

Musca Thor este Daptolestes bronteflavus, care înseamnă tunet blond. Cea numită Loki este Daptolestes illusiolautus, înşelăciune elegantă, iar musca Black Widow este Daptolestes feminategus - femeie care poartă piele.