Cântăreţul country Morgan Wallen s-a clasat cu „Dangerous: The Double Album”, pentru a doua săptămână consecutiv, pe primul loc în Billboard 200.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

„Dangerous: The Double Album” a fost vândut în SUA, în săptămâna încheiată pe 21 ianuarie, în 159.000 de unităţi, potrivit MRC Data.

Este primul album country care petrece două săptămâni la rând în fruntea clasamentului, după „Traveller” al lui Chris Stapleton, în 2015.

După ce a fost stabilit în săptămâna debutului un record de accesări online, piesele de pe album au fost accesate în intervalul următor de 177,1 milioane de ori, o scădere de 63 de milioane.

De când Billboard 200 a început clasificarea albumelor în funcţie de unităţile echivalente vândute, în decembrie 2014, „Dangerous” este primul disc country care a fost vândut în peste 150.000 de unităţi în fiecare dintre primele două săptămâni de la debut.

Locul al doilea în actualul clasament a fost ocupat de „Shoot for the Stars Aim for the Moon” al lui Pop Smoke, în urcare o poziţie, după ce albumul lansat postum a fost vândut în 47.000 de unităţi, în a 29-a săptămână de top.

Grupul Why Don’t We a ocupat locul al treilea, cu albumul „The Good Times and the Bad Ones”, care a fost vândut în prima săptămână în 46.000 de unităţi. Este cea mai înaltă poziţie ocupată de trupa pop americană. În 2018, albumul „8 Letters” al cvintetului a ajuns cel mai sus pe locul al nouălea în top.

„Evermore” al lui Taylor Swift a coborât două poziţii, până pe patru, după ce a fost vândut în 41.000 de unităţi în a şasea săptămână de la debut.

Ariana Grande şi „Positions” au urcat două locuri, până pe cinci, cu 39.000 de unităţi vândute în a 12-a săptămână de top.

Rapperul Lil Durk şi „The Voice” au ocupat locul al şaselea, fiind urmaţi de Eminem şi „Music to Be Murdered By”, care a urcat 12 locuri, The Weeknd cu „After Hours”, Juice WRLD cu „Legends Never Die” şi Luke Combs cu „What You See Is What You Get”.

Billboard 200 clasifică cele mai populare albume din Statele Unite pe parcursul unei săptămâni, pe baza consumului multimetric, care include vânzarea de copii fizice ale discurilor, single-urilor (10 cântece înseamnă un album) şi activitatea online (1.500 de accesări sunt egale cu un album; accesările audio şi video on-demand).

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.