Mai mult de 10% din totalul rezervărilor turiştilor români pentru vacanţa de vară, în ţară sau străinătate, se fac în cele patru zile ale târgului de turism care are loc în fiecare an în februarie sau martie la Bucureşti, reiese dintr-un studiu al TUI TravelCenter, o reţea de agenţii de turism din România cu 80 de sedii în toată ţara.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Românii cumpără şi rezervă într-un număr mare vacanţe în această perioadă atraşi de discounturile de până la 50% făcute de agenţiile de turism atât la standurile din târg, cât şi în agenţiile pe care le au în ţară”, arată studiul citat.

La ediţia Târgului de Turism al României, organizat în perioada 22-25 februarie la complexul expoziţional Romexpo din Bucureşti, discounturile practicate de agenţiile de turism ajung până la 50%.

”Din experienţa ediţiilor anterioare ale târgului de primăvară, s-a constatat că 80% din vacanţele rezervate în perioada târgului beneficiază de discounturi de Early Booking de 20%, în medie (unele de 50%, altele de 10%)”, spun oficialii TUI TravelCenter.

Ei afirmă că românii cumpără din ce în ce mai mult destinaţii exotice, care au ajuns să ocupe în jur de 10% din volumul de vânzări total al sejururilor externe achiziţionate de turiştii români. Cu toate acestea, ca volum al vânzărilor la târgul de primăvară, primul loc este ocupat de vacanţele în Turcia (35% din totalul vânzărilor), urmate de cele în Grecia (20% din rezervări), România (5%) şi alte destinaţii 40%.

"Cei care vin la târgul de turism sunt atraşi de cea mai largă ofertă de servicii turistice pentru destinaţiile de vară, ştiind că găsesc o disponibilitate de cazare relativ mare: în 80% din hotelurile şi destinaţiile de vară se găsesc încă locuri, procent care, peste o lună, scade drastic până spre 40%. Estimez că, în viitorul apropiat, luna ianuarie va fi cea mai potrivită pentru târg", a declarat Cosmin Marinof, directorul de vânzări al TUI TravelCenter.

Un alt element de atracţie pentru vizitatorii târgului de turism este posibilitatea de a rezerva vacanţe cu un avans foarte mic, de 99 de euro, iar restul banilor îi pot plăti în rate până la plecare.

"Turiştii trebuie să ştie însă că nu procentul discountului este cel mai important, ci valoarea la care se aplică. Cu toate acestea, unii vizitatori ai târgului intră într-o frenezie care le dăunează per total, uitând că scopul final al vacanţei visate este să meargă undeva unde să se simtă bine, concentrându-se să vâneze cel mai mare disount. În final, contează să primeşti ceea ce visezi, să fie totul clar, să fie totul sigur şi să ştii că te poţi baza pe agenţia de turism în fiecare secundă din vacanţa ta", a mai spus Cosmin Marinof.

La târgul de turism, o vacanţă în Indonezia, Bali, la un hotel de trei stele, porneşte de la 899 euro de persoană, pentru 12 nopţi de cazare cu mic dejun, transport cu avionul şi transferuri. Pentru o vacanţă în Thailanda, la Krabi, tot la trei stele, pachetul pleacă de la 599 euro de persoană pentru şapte nopţi de cazare cu mic dejun, transport cu avionul şi transferuri. O croazieră în Caraibe şi un sejur Cuba costă circa 2.000 de euro, timp de 12 nopţi. Reducerile pentru litoralul românesc merg până la 80%.

TUI TravelCenter deţine o reţea de agenţii din România cu 80 de birouri de vânzare, dintre care 14 se află în Bucureşti, iar 21 sunt localizate în centre comerciale din ţară.

TUI TravelCenter a încheiat anul 2017 cu 100 milioane euro cifră de vânzări, ponderea cea mai însemnată fiind asigurată de vânzarea de pachete turistice. În 2018, TUI TravelCenter va continua dezvoltarea reţelei de distribuţie, va adăuga noi destinaţii de călătorie în portofoliu şi va diversifica tipurile de produse turistice, spun reprezentanţii companiei.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.