Aproape o treime dintre români alocă lunar între 100 de lei şi 200 de lei pentru achiziţia de produse de curăţenie pentru uz casnic, cele mai cumpărate produse sunt detergentul de rufe automat, balsamul de rufe şi detergentul de vase manual, potrivit unui sondaj realizat, în mediul online, la solicitarea retailerului ImportDirect.ro.
Cele mai cumpărate produse sunt detergentul de rufe automat, balsamul de rufe şi detergentul de vase manual – 4 din 10 români achiziţionează lunar câte un produs dintre cele menţionate. Majoritatea românilor îşi spală hainele la maşină, în peste 96% dintre gospodăriile din mediul urban existând cel puţin o maşină de spălat rufe, potrivit sondajului citat.
”Pentru spălarea hainelor, românii folosesc detergenţi pudră (40,1% dintre respondenţi) şi lichid (34%). Detergenţii sub formă de capsule sunt preferaţi de 24,9% dintre români şi circa 1% cumpără alte tipuri de detergenţi, precum cei special formulaţi în funcţie de modelul maşinii de spălat sau alte considerente de nişă”, se arată în comunicat.
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit - Povești cu Profit... Made in Romania
Suma alocată de cei mai mulţi români (44,7%) pentru o achiziţie de detergent de rufe automat este cuprinsă între 50 de lei şi 100 de lei. Aproape 30% cheltuie între 30 de lei şi 50 de lei când cumpără detergent de rufe, iar 12,6% dintre respondenţi au un buget de peste 100 de lei per achiziţie. Sub 2% cumpără detergent mai ieftin de 15 lei la o achiziţie.
”Soluţiile utilizate la spălarea automată a hainelor sunt în topul listei de cumpărături a românilor, în condiţiile în care maşina de spălat rufe este prezentă aproape în orice casă din mediul urban. Pe măsură ce consumatorii devin mai atenţi la tratarea specifică a ţesăturilor şi, în acelaşi timp, deţin maşini de spălat cu tehnologii mai noi, raportul dintre clasicul detergent pudră şi cel lichid sau capsule înclină în favoarea celei de-a doua categorii. Acest comportament de consum îl observăm în rândul clienţilor noştri, care arată un interes tot mai mare pentru detergenţii lichizi şi capsule, mai ales că şi preţurile acestor produse sunt tot mai accesibile”, a spus directorul general al ImportDirect.ro, Zsolt Fórika.
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.