Compania românească de soluţii de mobilitate Autonom a anunţat o nouă identitate de brand, realizată de Brandient, în contextul extinderii gamei de servicii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Noua identitate de brand este realizată ca urmare a dezvoltării companiei din ultimii ani, atât prin extinderea portofoliului de servicii cât şi prin investiţiile în alte companii - VMS, BT Operational Leasing, ProAsistta, CarCentric şi Millenium Insurance Broker.

Odată cu lansarea noii identităţi de brand, divizia de transferuri cu şofer a companiei devine Autonom Chauffeur Drive, iar compania Proasistta devine Autonom Road Assistance, alăturându-se astfel celorlalte linii de business din portofoliul Autonom.

“Autonom, alături de celelalte firme din grup, se constituie tot mai mult într-un furnizor integrat de servicii de mobilitate. Credem că în pieţele în care activăm vor supravieţui, pe termen lung, doar companiile care se adaptează şi inovează, creând adevărate ecosisteme”, a spus Dan Ştefan, co-fondator Autonom.

Compania, cu 600 de angajaţi şi un parc auto de peste 9.000 de autovehicule, oferă servicii de închirieri pe termen scurt şi mediu, leasing operaţional, transferuri cu şofer, închirierea temporară de flote, servicii de fleet managment, asistenţă rutieră, servicii de spălătorie auto şi închiriere de echipamente.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.