Consiliul Tehnico-Economic al Metrorex a aprobat studiul de prefezabilitate aferent Magistralei 4 de metrou Lac Străuleşti – Gara Progresul, tronsonul Gara de Nord – Gara Progresul. Noul tronson de metrou va avea o lungime de circa 11 km, 14 staţii şi un depou, iar costul investiţiei este estimat la 1,12 miliarde euro.
”Studiul a relevat faptul că dintr-o gamă de opţiuni în ceea ce priveşte mijloacele de transport în comun precum: metroul, autobuzul, tramvaiul, autobuzul rapid, metroul reprezintă cea mai benefică şi fezabilă intervenţie de transport public de-a lungul coridorului care leagă Gara de Nord şi Gara Progresul. Analiza multicriterială din cadrul studiului de fezabilitate a cuprins o gamă largă de componente de performanţă economică, financiară şi a transportului”, a anunţat compania de stat, într-un comunicat.
În continuarea studiului de prefezabilitate se efectuează studiul de fezabilitate, ce are ca termen de finalizare al doilea semestru din 2019.
13 octombrie - Oraşul meu acasă şi la birou (ediţia a IV-a)
”Construcţia liniei de metrou va îmbunătăţi transportul public urban din Bucureşti prin descongestionarea traficului de suprafaţă din zona centrală şi de sud a oraşului şi va realiza legatura directă între zona de nord-vest şi zona de sud a capitalei”, spun oficialii Metrorex.
Cele două studii sunt finanţate prin Programul de Cooperare Elveţiano-Român.
Elaborarea Studiului de Pre-Fezabilitate şi Fezabilitate urmăreste oportunitatea realizarii Liniei de metrou - Lac Straulesti - Gara de Nord - Gara Progresul.
Studiul de prefezabilitate arată, între altele, că proiectul va reduce traficul de călători de pe Magistrala 2 de metrou prin creşterea capacităţii de transport public de-a lungul coridorului nord-sud.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.