Cine se aştepta ca posesorii de Note 7 să-l închidă şi să-l ascundă până în momentul înlocuirii vor afla că cei care au apucat să-l cumpere înainte de izbucnirea scandalului îl folosesc la fel de mult şi în prezent.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Aparent, riscul de explozie nu este suficient pentru a combate dependenţa de smartphone. Aşa s-ar explica, superficial, cum se face că cei care deţin phablet-ul Samsung nu au renunţat să-l folosească sau măcar să-l deschidă mai rar din momentul în care au aflat despre scandalul bateriilor care explodează.

Cel puţin aşa susţine un studiu al companiei de analiză Apteligent, ale cărui datei arată că timpul folosirii smartphone-ului Note 7 de către posesori nu a scăzut, ci s-a menţinut relativ acelaşi, din momentul izbucnirii scandalului.

Isteria creată în jurul acestui subiect nu a reuşit să inspire teamă utilizatorilor. Poate că la mijloc stă clasicul ”nu mi se va întâmpla mie” sau poate că utilizatorii cunosc că riscul este unul redus în termeni statistici. Oricare ar fi justificarea, cele mai mari probleme pentru Samsung par a fi cele legate de cheltuielile făcute cu rechemarea şi înlocuirea dispozitivelor suspecte, precum şi efectele scandalului asupra vânzărilor punctuale ale acestui model.

Deşi analiştii consideră că acest scandal va avea o influenţă negativă asupra brandului Samsung, cel mai probabil acesta va rămâne în folclor ca o pastilă umoristică, iar de la următorul flagship lucrurile vor reintra pe făgaşul normal.

Ironic este că, indirect, vinovat de acest scandal poate fi considerat iPhone 7. Samsung a decis să lanseze mai devreme decât în anii trecuţi modelul Note 7 pentru a se bucura de mai mult timp pe piaţă înainte de apariţia lui iPhone 7. Poate că tocmai graba aceasta a influenţat negativ controlul calităţii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.