Facebook a lansat oficial o versiune a propriei reţele de socializare dedicată special companiilor, care are rolul de a înlesni comunicarea între angajaţi şi gestionarea diverselor proiecte.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

Aflată în stadiul de test privat deja de doi ani, Facebook for Work a fost redenumit Workplace şi lansat oficial.

Workplace nu este altceva decât un Facebook în care prietenii sunt înlocuiţi cu colegii, iar feed-ul, în loc de poze cu pisici, este populat cu activităţi legate de proiectele desfăşurate la serviciu.

Evenimente
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

Chat-ul şi grupurile de discuţii par a fi modulele cele mai importante la acest moment, constituind principalele mijloace de comunicare între angajaţi pe care Workplace le oferă la acest moment.

Workplace este prima mutare a celor de la Facebook în zona de enterprise software şi va intra în concurenţă cu marii jucătorii din această nişă, precum extrem de apreciatul Slack.

Noul produs Facebook oferă trei praguri de preţ:

  • 3 dolari pe utilizator pentru companiile cu mai puţin de 1.000 de angajaţi
  • 2 dolari pe utilizator pentru companiile cu până la 10.000 de angajaţi
  • 1 dolar pe utilizator pentru companiile cu peste 10.000 de angajaţi

Workplace nu include aplicaţii de creare a documentelor şi tabelelor, precum Word şi Excel ale celor de la Microsoft, însă, interpretând declaraţiile oficialilor Facebook, este foarte posibil ca acestea să fie lansate pe viitor.

Cu toate asemănările dintre Facebook şi Workplace, există şi unele diferenţe. Spre exemplu, vor exista date diferite de logare - utilizatorii nu se vor putea loga pe Workplace cu conturile de Facebook. În plus, Workplace nu va afişa reclame.

Ca urmare a celor doi ani de testare, Workplace are deja la momentul lansării peste 1.000 de companii care-l folosesc. Acestea, însă, vor trebui să plătească din acest moment dacă doresc să-l folosească în continuare.
 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.