Cifra de afaceri a Grupului eMAG în anul fiscal 2024-2025 a fost de 11,4 miliarde de lei, cu 12% mai mare decât în anul precedent, iar valoarea taxelor plătite către stat a fost de 900 de milioane de lei. Grupul continuă investiţiile, cu un buget de peste 1,2 miliarde de lei pentru următorul an fiscal.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Grupul eMAG a realizat în anul fiscal pe care l-a încheiat în martie 2025 o cifră de afaceri consolidată de 11,2 miliarde de lei, în creştere cu 12% faţă de anul anterior. În această perioadă, Grupul eMAG a plătit către stat taxe în valoare de 900 de milioane de lei. Compania anunţă un nou plan de investiţii de peste 1,2 miliarde de lei pentru următoarele 12 luni, direcţionat către tehnologie, logistică şi susţinerea antreprenoriatului, iar prin acesta va continua să susţină dezvoltarea economiei digitale”, anunţă grupul.

În România, veniturile realizate de eMAG în 2024 au atins 7,3 miliarde de lei, o creştere de 17% comparativ cu anul precedent. Dante International SA, compania care include eMAG România, Fashion Days România, vânzările eMAG Bulgaria şi o parte din vânzările eMAG Ungaria, a realizat o cifră de afaceri de 9 miliarde de lei, în creştere cu 16% faţă de 2023.

Evenimente
19 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

„Investiţiile strategice pe care le-am realizat ne-au ajutat să dezvoltăm infrastructura regională prin care stimulăm creşterea comerţului online, generând beneficii reale pentru clienţi, selleri şi economie. Acest sector va avea în continuare o evoluţie accelerată, determinată de evoluţia tehnologiei, dar şi de nevoile actuale ale oamenilor. Prin integrarea inteligenţei artificiale experienţa de shopping va deveni mai personală, iar procesul de listare a produselor şi, implicit de dezvoltare a gamei de produse disponibile online, va fi accelerat. Astfel, clienţii câştigă şi mai mult timp, iar antreprenorii au acces la o platformă pe care o pot pune să lucreze şi mai smart pentru dezvoltarea businessului lor la nivel naţional sau internaţional. Anul acesta am prevăzut un buget de investiţii de 1,2 miliarde de lei, cu 30% mai mare decât în anul fiscal încheiat, şi ne propunem să continuăm să punem la lucru tehnologia românească pentru dezvoltarea antreprenoriatului românesc”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG Grup.

În 2024, peste 10.000 de antreprenori români au vândut produse în afara ţării prin eMAG Marketplace, în Bulgaria şi Ungaria, marcând o creştere de 38% a numărului de selleri romani activi în programul cross-border. Valoarea totală a vânzărilor generate de aceştia s-a ridicat la 552 milioane de lei, în creştere cu peste 40% faţă de anul precedent.

În total, comunitatea eMAG Marketplace a ajuns la peste 64.000 de selleri în 2024, contribuind la un total de peste 28 milioane de oferte disponibile în România, 15 milioane în Bulgaria şi 17 milioane în Ungaria.

”Inteligenţa artificială a transformat experienţa pe care o au clienţii online, iar câteva dintre aplicaţiile sale sunt: Căutarea pe eMAG a devenit mai relevantă şi mai uşor de folosit, inclusiv prin opţiuni vizuale precum eMAG Snap, care permite identificarea produselor dintr-o simplă fotografie. Faptul că utilizatorii găsesc rapid ceea ce caută se reflectă direct în comportamentul de cumpărare: în 2024, un client a achiziţionat, în medie, 7 produse găsite prin metodele inteligente de căutare disponibile în platformă. Algoritmii AI îi ajută pe clienţi să descopere mai uşor produsele dorite şi prin recomandările personalizate, care au generat 16,6% din totalul comenzilor plasate pe eMAG”, precizează grupul.

 65% dintre solicitările clienţilor sunt gestionate de chatbotul Dana cu ajutorul AI.

”Simplificarea procesului de listare îi ajută pe antreprenorii din eMAG Marketplace, să adauge mai rapid şi mai uşor produse în platformă. Astfel, clienţii pot găsi într-o singură destinaţie online o gamă diversificată de oferte pentru orice nevoie. În 2024, peste 20 de milioane de produse au fost listate cu ajutorul AI, de cinci ori mai multe decât în urmă cu 2 ani. Cu ajutorul algoritmilor AI, numărul clienţilor care beneficiază de o limită de credit în check-out a crescut cu 50% în 2024. 7 din 10 clienţi eMAG pot opta pentru opţiunile de plată flexibilă disponibile în MyWallet, iar serviciul a înregistrat un scor de satisfacţie de 92%, unul dintre cele mai mari din domeniul serviciilor financiare digitale”, mai arată datele companiei.

Freshful a livrat 1,2 milioane de comenzi şi a realizat o creştere cu 28% a vânzărilor, până la 357 milioane lei. În noiembrie 2024, a fost lansat programul Verde cu Freshful prin care, până în prezent, a colectat opt milioane de ambalaje SGR direct de la uşa clienţilor. 

Flip a înregistrat o cifră de afaceri de 408 milioane de lei în anul fiscal încheiat în martie 2025, cu o creştere de 46% faţă de anul anterior şi a depăşit 660.000 de clienţi unici. Începând cu luna iunie a acestui an, Flip devine a cincea aplicaţie disponibilă în Genius, alături de eMAG, Fashion Days, Freshful şi Wolt. 

Fashion Days a generat 58% din volumul vânzărilor prin utilizatorii Genius, 20% dintre comenzi au fost achitate prin MyWallet, iar 76% dintre comenzile din România au fost livrate la easybox.

Grupul eMAG are în portofoliu brandul eMAG, magazinul online Fashion Days, hipermarketul 100% online din România Freshful, magazinul specializat în produse IT şi electronice PC Garage, compania românească de curierat rapid, naţional şi internaţional Sameday, atelierul de reparaţii Depanero, cea mai relevantă platformă de recommerce din Europa de SE Flip şi compania de servicii financiare HeyBlu.

Înfiinţată în 2001, eMAG este un pionier al sectorului de comerţ online care s-a dezvoltat în România, Ungaria şi Bulgaria.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.