German Touristik, divizia Memento Group care a operat până anul trecut sub franciza TUI, va opera sub brandul Vacanza, de la 1 iulie. Compania vrea să devină al doilea brand ca notorietate şi volum de vânzări după Christian Tour.
”German Touristik, divizia Memento Group care a operat până anul trecut sub franciza TUI, a devenit primul operator B2B de travel smart cost din România de la începutul acestui an. Compania vinde, prin intermediul celor peste 600 de agenţii partenere din ţară, pachete de vacanţă, în special în destinaţii estivale populare, la preţuri extrem de atractive. De la 1 iulie, compania va opera sub brandul Vacanza, pentru care va lansa şi site-ul vacanza.ro – o platformă în care turiştii individuali îşi pot configura vacanţa, pornind de la un pachet de bază care include transport cu avionul şi cazare”, anunţă compania.
În perioada ianuarie – iunie 2025, compania a înregistrat o creştere de 80% faţă de primele şase luni ale anului trecut, realizând vânzări de 25 de milioane de euro (faţă de 14 milioane de euro în semestrul 1 2024) iar în ceea ce priveşte numărul de turişti deserviţi, compania a înregistrat o creştere similară: peste 40.000 de turişti au cumpărat anul acesta pachete de vacanţă comercializate de German Touristik, comparativ cu 18.000 de turişti în aceeaşi perioadă a anului trecut.
”La nivelul României, acest model de business este unic în industria de turism. Îmbunătăţirea serviciilor noastre este posibilă datorită investiţiilor în automatizare, tehnologii avansate şi AI precum şi în echipa de suport ce asigură buna derulare a serviciilor. Astfel, avem capacitatea de a oferi cele mai bune preţuri pe destinaţiile pe care le operăm, pentru că sistemul nostru ne ajută să livrăm, în timp real, comparaţii ale ofertelor diverşilor furnizori cu care lucrăm, iar rezultatele pe prima jumătate a anului vorbesc de la sine”, spune Ştefan Leontin Joos, CEO Vacanza.
Odată cu înregistrarea acestor rezultate excepţionale, s-a decis şi rebrandingul companiei începând cu data de 1 iulie, trecând de la German Touristik la ”Vacanza”.
”Începând din luna iulie, redefinim conceptul de personalizare a vacanţei odată cu lansarea site-ului, unde achiziţia unui pachet de bază pentru turiştii direcţi va oferi posibilitatea adăugării de servicii dintre cele mai diverse, configurându-şi vacanţa după preferinţe: bagaj de cală, alegerea locului în avion, check-in online, transfer de la aeroport la hotel în regim shuttle sau VIP, sau excursii opţionale”, mai spune CEO-ul companiei.
Compania a încheiat parteneriate exclusive cu numeroase hoteluri şi cluburi de vacanţă, având tarife preferenţiale datorate volumelor mari.
”De aici încolo, creşterea va fi exponenţială de la un an la altul. Ne propunem să devenim al doilea brand ca notorietate şi volum de vânzări după Christian Tour”, mai spune Ştefan Leontin Joos, CEO Vacanza.
German Touristik, care va opera sub brandul Vacanza, este parte a Grupului Memento.
Odată cu renunţarea la brandul german TUI, cel mai mare grup de turism din România a decis transformarea companiei Vacanza în primul Smart Cost Discounter din România, dedicat în principal segmentului B2B prin cele peste 600 de agenţii partenere din ţară.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.