Centrul comercial Verenda, cu o suprafaţă de 30.000 de metri pătraţi cărora li se adaugă 15.000 de metri pătraţi de spaţii verzi se deschide săptămâna viitoare, în zona Obor, din Capitală.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Mallul va avea o suprafaţă de aproximativ 30.000 de metri pătraţi, la care se adaugă alţi 15.000 de metri pătraţi de spaţii verzi. Aici se vor afla terase, restaurante şi locuri de joacă pentru copii atât în incinta mallului, la Gymboland, cât şi în curte, precum şi un patinoar în aer liber.

Veranda va include un hipermaket Carrefour, cu o suprafaţă de peste 10.000 de metri pătraţi şi un concept nou, iar pe zona de fashion cumpărătorii vor găsi în Veranda primul magazin Tati din România, H&M, CCC, Deichmann, Triumph, Pepco, Yves Rocher, Sephora, Splend’or şi Optiblu. Nu vor lipsi nici magazinul pentru animale Petmag, librăria Diverta şi farmaciile Catena şi Sensiblu.

În zona de food court se vor afla restaurantele KFC, McDonald’s, Oro Toro, Pizza Colosseum, Salad Box, Starbucks, Sushi Terra, Mesopotamia, Toan’s şi Spartan.
De asemenea, la nivel de servicii, oferta pentru vizitatori include Orange, Telekom, Arsis, spălătoria EcoClean, saloanele de înfrumuseţare Evidence şi Salon Pro, tour-operatorul TUI, Silca, dar şi Maxbet.

Investiţia totală pentru dezvoltarea centrului comercial Veranda, proiectat de arhitecţii englezi Chapman Taylor şi Studio 10M, este de 60 de milioane de euro.

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.