Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (AFIR) anunţă într-un comunicat că funcţionează la capacitatea normală atât la nivel central, cât şi la nivel regional şi judeţean, în condiţiile prelungirii stării de urgenţă pe teritoriul României, ceea ce permite implementarea fără sincope a proiectelor finanţate prin Programul Naţional de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 (PNDR 2020).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale funcţionează la capacitatea normală atât la nivel central, cât şi la nivel regional şi judeţean, în condiţiile prelungirii stării de urgenţă pe teritoriul României, fiind la dispoziţia solicitanţilor şi beneficiarilor finanţărilor acordate prin Programul Naţional de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020 (PNDR 2020), prin intermediul mijloacelor de comunciare electronică, pentru a asigura implementarea proiectelor şi efectuarea plăţilor", arată AFIR într-un comunicat.   

De asemenea, sistemul informatic utilizează semnătura electronică pe toate documentele solicitate, semnătură electronică pe care AFIR o foloseşte în relaţia cu beneficiarii săi încă din 2018.

"Sistemul informatic al AFIR permite parcurgerea tuturor etapelor procedurale, de la depunerea online a cererii de finanţare, la contractarea proiectului, la solicitarea de informaţii suplimentare, la depunerea contestaţiilor, la avizarea dosarelor de achiziţii şi până la autorizarea cererilor de plată depuse de beneficiari. Nivelul de digitalizare al AFIR asigură derularea fără sincope a tuturor fluxurilor de lucru în mediul online", mai informează agenţia.

AFIR reaminteşte că pentru a veni în întâmpinarea beneficiarilor PNDR 2020 şi pentru a evita cele câteva situaţii în care nu era posibilă încărcarea online a documentelor, agenţia a implementat o soluţie alternativă de transmitere a documentelor bazată pe tehnologia Cloud.

"Astfel, niciun beneficiar al unei investiţii PNDR nu mai trebuie să se deplaseze la sediile structurilor teritoriale ale AFIR, eliminând un risc sanitar inerent acestei perioade deosebite pe care o traversăm", spun reprezentanţii AFIR.

În condiţiile prelungirii stării de urgenţă din ţară, comunicarea agenţiei şi relaţiile cu publicul continuă să se desfăşoare exclusiv în mediul online prin intermediul adreselor de e-mail relatii.publice@afir.info (petiţii generale/ solicitanţi PNDR) şi cabinet@afir.info (pentru comunicare instituţională), prin intermediul telefonului 031 – 860.27.47, prin servicii de curierat la adresa fizică şi prin pagina oficială de Facebook a agenţiei.

Datele de contact ale Oficiilor Judeţene şi ale Centrelor Regionale ale AFIR sunt disponibile pe pagina web a AFIR, la secţiunea Structuri Teritoriale.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.