Programul de Paşte de la Prima TV, care a cuprins emisiuni speciale, filme şi ştiri, a plasat postul generalist din portofoliul Clever Media în topul audienţelor.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Prima TV a înregistrat, duminică, în intervalul orar 19.00 - 23.00, audienţe care au adus televiziunii locul 4 în prime time. Audienţele au fost de 0,68 puncte de rating cu o cotă de piaţă de 2,9 procente, în rândul telespectatorilor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din mediul urban.

La nivel general, în intervalul 19:00 - 23:00 a scăzut vizionarea TV. Dacă în urmă cu o săptămână în faţa televizoarelor se aflau 32,57% din rândul celor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, în ziua de Paşte procentul celor care au urmărit programe TV a fost de 24,01%.

Ziua de Paşte a avut la Prima TV un lineup special de emisiuni, iar programele difuzate de-a lungul zilei, în intervalul orar 9.00 - 18.00 au plasat Prima TV tot pe locul 4 în topul televiziunilor generaliste, cu un rating de 0,48 şi 3,3 share, pe targetul comercial din mediul urban.

Printre programele difuzate s-au numărat filmul românesc „Două lozuri”, cu Grigore Vasiliu Birlic şi Radu Beligan, şi emisiunea „Insider politic”, în care jurnalistul Sebastian Zachmann l-a avut invitat pe Teodor Paleologu, o ediţie specială Focus, iar Mircea Dinescu a fost protagonistul unei transmisiuni live sub numele „Poezie şi delicateţuri”. Grigore Leşe, Radu Banciu şi Oana Lianu au fost invitaţi speciali  la ediţia de sărbătoare care a plasat Prima TV pe locul al patrulea în rândul televiziunilor generaliste, cu un rating de 0,61 puncte şi 4,4 share, în intervalul orar 13.00 - 16.00, pe acelaşi target.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.