Netflix plănuieşte să realizeze încă 17 producţii originale în Asia, deoarece urmăreşte să crească numărul abonaţilor la nivel internaţional, a declarat, joi, Ted Sarandos, şef pe partea de conţinut a companiei, scrie Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Planul, anunţat la evenimentul de prezentare a conţinutului de la Singapore, vine după ce firma americană şi-a raportat luna trecută câştigurile, determinate de cele generate de abonaţii internaţionali. 

Netflix a depăşit previziunile atât în Statele Unite, cât şi pe pieţele internaţionale, cu majoritatea abonaţilor provenind din SUA, unde compania a investit masiv. 

Firma a alocat 8 miliarde de dolari pentru conţinut anul acesta şi a cheltuit 6,9 miliarde de dolari la sfârşitul trimestrului al treilea. 

În Asia, cu India în prim-plan, Netflix a câştigat fani printre tinerii proveniţi din clasa de mijloc, ajutată de încasările generate de filmele din franciza "Baahubali". 

Directorul executiv Reed Hastings a spus că India ar putea livra serviciul următorilor 100 de milioane de abonaţi. 

Netflix a lansat recent un thriller de tip blockbuster, a cărui acţiune are loc în Mumbai, în India, dar care a fost dat în judecată din cauza unor comentarii despre un fost prim-ministru şi se confruntă cu un viitor incert în privinţa a două dintre producţiile sale ai căror actori au fost acuzaţi de comportament sexual nepotrivit. 

La sfârşitul lunii septembrie, Netflix a avut 137 de milioane de abonaţi la filmele sale şi la serviciul de streaming TV la nivel global. Compania a început să arhiveze biblioteca cu filme originale de doar trei ani.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.