Academia de Vânzări propune un nou format educaţional axat pe zona vânzărilor, aducând în faţa cursanţilor, profesionişti cu o experienţă validată de vânzări din 8 industrii diferite. Programa conţine pe lângă această oportunitate de a interacţiona cu oameni de success, şi sesiuni de dezvoltare personală.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Proiectul s-a desfăşurat pe o perioadă de 7 săptămâni în cadrul Academiei de Studii Economice.

Bogdan Georgescu (People Point), unul dintre trainerii prezenti în cadrul Academiei de Vânzări, crede că primul pas e să te educi pe tine, iar al doilea e să faci bine. Şi cum poţi face asta? Împărtăşind cu alţii experienţele tale. ” Am crezut şi cred în educaţia continuă – educaţia este singura “unealta” cu care omul, ca specie, poate face diferenţa, până la urmă. Prin educaţie înţeleg bunul simţ în toate formele lui, informaţii, cunoştinţe, dar mai ales modul în care foloseşti combinaţia dintre acestea.”

Înscrierea în program s-a făcut pe baza unui scenariu de cold calling, iar acceptul în Academia de Vânzări i-a adus pe cei 25 de participanţi mai aproape de experienţa unor profesionişti: Răzvan Vasile – Director Comercial Alexandrion Grup, Bogdan Georgescu – Founder People Point, Radu Lupu – Director Marketing Global Records România, Radu Mărgărit – Senior Trainer, Ciprian Lerca – Sales Specialist, Florin Grosu – IT Entrepreneur, Vlad Teodorescu – Web Developer Expert, Anca Baniţă – Specialist PR şi Personal Branding, Adela Angheluţă – Sales Expert Pharma, Adelina Cîrstea – Customer Excellence Expert, Alexandru Cojocaru – Media Sales Specialist şi Cristian Gheorghe – Country Sales Manager SEG Team.

În cele peste 30 de ore de training-uri şi workshop-uri, participanţii au putut să îşi îmbunătăţească abilităţile specifice de vânzări( cold calling, customer experience, b2b, b2c, role-playing), de expresivitate a vorbirii, de comunicare verbală şi nonverbală.

Răzvan Vasile, Director Comercial Alexandrion Grup, consideră că: “vânzările au la bază competenţă, determinare şi disciplină, iar educaţia trebuie să atingă toate aceste valori pentru a crea vanzătorii de mâine.” Totodată, Cristian Gheorghe (Country Sales Manager SEG) îşi exprimă mulţumirea pentru faptul că programul “a reuşit încă din prima ediţie să îmbine experienţa profesioniştilor din vânzări cu partea teoretică necesară oricărui tânăr la început de carieră.”

Academia de Vânzări este un program anual dedicat persoanelor care vor să îşi îmbunătăţească abilităţile de comunicare şi vânzări, studenţilor şi tinerilor din companii.

Detalii despre Academia de Vânzări şi alte informaţii privind ediţiile viitoare pot fi găsite pe www.academiadevanzari.com

Partener Principal – Academia de Studii Economice

Gold Sponsors – Young Leaders Club, Sports Business Academy, OVE România, Marketer

Club, Aqua Carpatica şi Domeniile Samburesti.

Partener Tehnic – Team Coding România

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.