Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, lansează Raportul de Sustenabilitate, ce urmăreşte acţiunile din anul 2022.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Este al patrulea raport consecutiv al companiei şi evidenţiază direcţia de responsabilitate a producătorului de bere, ce se axează pe trei piloni importanţi: oamenii, mediul şi consumul responsabil de alcool – evidenţiaţi în cadrul platformei lansate anul trecut, prieteniresponsabili.ro.

„Bergenbier S.A. transmite de mulţi ani un mesaj de unitate şi solidaritate, iar prietenia se află la fundaţia companiei noastre. În această notă a prieteniei abordăm nu doar oamenii, ci şi resursele şi mediul. Suntem pe zi ce trece mai atenţi la impactul pe care-l avem asupra mediului şi încercăm în mod constant să reducem amprenta pe care o lăsăm în urmă. Sustenabilitatea este, aşadar, unul dintre pilonii principali ai strategiei noastre şi mă bucur că, iată, suntem deja în al patrulea an consecutiv în care lansăm Raportul de Sustenabilitate Bergenbier S.A”, a punctat Mihai Voicu, Director General Bergenbier S.A.

În 2022, Bergenbier S.A. a devenit primul producător de băuturi din ţară care a introdus dopul ataşat sticlei de PET pentru toate brand-urile din portofoliul companiei care utilizează acest tip de ambalaj. Prin această acţiune, Bergenbier S.A. s-a aliniat Directivei Europeane privind Plasticul de Unică Folosinţă. În plus, compania a redus greutatea sticlei de PET, iar estimările arată că datorită acestei ajustări, cantitatea de plastic introdusă anual pentru acest tip de împachetare va fi în medie cu 100 de tone mai mică.

„În fabrica din Ploieşti am implementat strategia World Class Supply Chain 2.0 pentru a diminua amprenta de carbon asociată producţiei de bere. Avem rezultate conform aşteptărilor, cu scăderi semnificative în utilizarea resurselor, cum ar fi apa sau energia. De asemenea, nu mai trimitem niciun deşeu menajer la groapa de gunoi, valorificându-le conform legislaţiei în vigoare. Toate acestea sunt rezultatul măsurilor concrete aplicate ca parte a unei strategii coerente şi a eforturilor constante ale tuturor colegilor implicaţi”, a adăugat Iulius Chiriac, Supply Chain Director Bergenbier S.A.

Procentul de valorificare a deşeurilor este de aproape 100%, producătorul de bere axându-se pe valorificare energetică sau prin reciclare. Mai mult, consumul de apă a scăzut cu 8,6% faţă de anul precedent, consumul de energie electrică cu 6,8%, iar emisiile de CO2 au fost cu 4% mai mici, versus anul anterior. De asemenea, Bergenbier S.A. achiziţionează în totalitate energie verde atât în fabrica din Ploieşti, cât şi în sediul central din Bucureşti.

Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2022 poate fi consultat aici, iar rapoartele aferente anilor anteriori sunt disponibile pe platforma prieteniresponsabili.ro

Despre Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenţie sporită impactului pe care îl are în comunitate şi asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploieşti – Bergenbier, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă şi distribuie în exclusivitate specialitatea pragheză Staropramen Dark, berile de abaţie belgiene Leffe şi Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum şi berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 în portofoliu şi variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois şi Staropramen.

Despre Molson Coors

De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieţii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling şi Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel's Summer Shandy, Creemore Springs şi multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite şi emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru şi multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord şi Molson Coors Europe şi este tranzacţionată la New York şi la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei şi de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaţilor, consumatorilor, comunităţilor şi mediului se reflectă în Our Beer Print şi în obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitaţi molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Conținutul acestui comunicat de presă este în întregime responsabilitatea autorului său. News.ro nu își asumă în niciun fel responsabilitatea pentru acuratețea informațiilor prezentate sau a modului de redactare a comunicatului.