Directorul general al Tarom, Werner Wilhelm Wolff, a discutat cu cei şase pasageri ai zborului ROT364 care au rămas la Amsterdam, asigurându-i că transportatorul aerian de stat caută rute alternative pentru a-i transporta cât mai repede posibil către Bucureşti.
Cei 120 de pasageri a unei curse Tarom au rămas blocaţi peste 12 ore în aeroportul din Amsterdam din cauza unor probleme tehnice ale aeronavei care urma să-i aducă în ţară. Pasagerii s-au plâns de serviciile proaste de comunicare ale companiei de stat, iar unii dintre ei au dormit în aeroport.
Compania a trimis duminică dimineaţă un avion care să-i preia pe pasageri, dar unii pasageri, care au dormit la hotelul de lângă aeroport, au fost uitaţi acolo, potrivit Digi24.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
Tarom caută acum rute alternative pentru a-i aduce la Bucureşti pe cei uitaţi la Amsterdam, potrivit lui Wolff.
”De asemenea, directorul companiei a precizat că Tarom va respecta cu stricteţe legislaţia şi va acorda compensaţiile prevăzute de prevederile internaţionale”, arată un comunicat al companiei.
Ca urmare a situaţiei generate de anularea zborului ROT 364 Amsterdam – Bucureşti, din data de 2 decembrie, directorul general al Tarom a dispus, în cursul nopţii, formarea unei celule de criză la nivelul companiei, pentru rezolvarea operativă a aceastei situaţii.
Mai mult, constatând deficienţe majore în comunicarea cu reprezentantul Tarom Amsterdam, directorul general a dispus revocarea acestuia din funcţie.
Directorul general a mai dispus constituirea unei comisii care să cerceteze aspectele tehnice şi operaţionale care au generat anularea zborului.
”Compania TAROM prezintă scuze tuturor pasagerilor zborului ROT 364 Amsterdam – Bucureşti”, mai arată comunicatul.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.
Citește și...