Mihai Juncar, chirurg şi profesor în stomatologie, afirmă că recenziile lăsate online de persoane diverselor servicii, de la consultaţii medicale până la servicii de contabilitate, sunt ”cu du-te vino şi cu dus-întors”. ”De obicei, oamenii când sunt supăraţi au tendinţa să dea review-uri, nu când sunt fericiţi. Este dovedită aceasta. Inclusiv aceste review-uri ar trebui să le trecem prin filtrul gândirii”, este de părere medicul.
”Când trăim într-o lume a reţelelor sociale de diverse tipuri şi de diverse feluri, gradul de filtrare este mult mai greu. Şi nu înseamnă că cineva, neapărat, este rău intenţionat, ci pur şi simplu, de multe ori, când cineva îşi dă o părere, că e bun, că e rău, nu contează, şi dă părerea respectivă cu componentă emoţională foarte, foarte ridicată. Şi mai e un lucru: de obicei, oamenii când sunt supăraţi au tendinţa să dea review-uri, nu când sunt fericiţi. Este dovedită aceasta. Inclusiv aceste review-uri ar trebui să le trecem prin filtrul gândirii”, a afirmat medicul Mihai Juncar, miercuri seară, la
Medika Tv.
Profesorul a susţinut că important este, atunci când o persoană analizează recenziile lansate în spaţul public, cât de obiective sunt acestea, arătând că recenziile sunt ”cu du-te vino şi cu dus-întors”.
”Foarte important, când te uiţi la review-uri, la părerea celorlalţi pacienţi, să încercăm să ne dăm seama cât este o componentă obiectivă şi o componentă subiectivă. Iar în general cel care face un review trebuie să îşi asume ceea ce spune, adică să fie pe bune”, a mai spus medicul.
El a menţionat că este important şi feedback-ul primit la recenziile publicate online.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.