Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU) anunţă că demarează procedura de încadrare directă, din sursă externă, a 419 posturi la nivel naţional, în scopul reducerii deficitului de personal, locurile vacante vizând nouă categorii de funcţii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Posturile vacante sunt repartizate astfel: subofiţer operativ principal (servant) - 218 posturi, subofiţer conducător auto (autospeciale) - 164 de posturi, subofiţer tehnic auto - nouă posturi, subofiţer construcţii - şapte posturi, subofiţer contabilitate - 10 posturi, subofiţer resurse umane - cinci posturi, subofiţer secretariat - două posturi, subofiţer informare şi relaţii publice - un post şi subofiţer operativ principal (Centrul Operaţional) - trei posturi.

Anunţurile de recrutare pentru cele 419 posturi sunt disponibile pe site-ul fiecărui inspectorat pentru situaţii de urgenţă ale judeţelor Alba, Arad, Bacău, Bihor, Braşov, Brăila, Buzău, Caraş-Severin, Călăraşi, Cluj, Constanţa, Covasna, Galaţi, Giurgiu, Gorj, Harghita, Hunedoara, Iaşi, Maramureş, Mureş, Neamţ, Olt, Sibiu, Suceava, Teleorman, Timiş, Tulcea, Vaslui şi Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Bucureşti-Ilfov, la Centrul Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă Ciolpani, Unitatea Specială de Intervenţie în Situaţii de Urgenţă Ciolpani şi la Baza pentru Logistică a IGSU.

Pentru a se putea înscrie pentru unul dintre posturi, candidaţii trebuie să aibă vârsta minimă de 18 ani, să aibă înălţime minimă de 1,65 m pentru bărbaţi şi 1,60 m pentru femei.

De asemenea, candidaţii trebuie să depună, până la 17 octombrie, cereri de înscrieri în concurs şi până la 24 noiembrie, un dosar care să conţină cerere-tip, copii ale documentelor care atestă studiile, copii ale actului de identitate, ale certificatului de naştere al candidatului, soţului/soţiei şi fiecărui copil, ale certificatului de căsătorie, precum şi, după caz, ale hotărârilor judecătoreşti privind starea civilă, autobiografia şi tabelul nominal cu rudele candidatului, cazierul judiciar, caracterizarea de la ultimul loc de muncă, respectiv din instituţia de învăţământ în cazul absolvenţilor în primul an de la absolvire, trei fotografii tip buletin de identitate, fişa medicală-tip de încadrare în MAI, declaraţia de confirmare a cunoaşterii şi acceptării condiţiilor de recrutare şi, pentru posturile care implică autovehicule, copie a permisului de conducere categoria B şi C.

Concursurile constau în două probe: proba fizică şi un test scris pentru verificarea cunoştinţelor necesare îndeplinirii atribuţiilor postului pe baza tematicii şi bibliografiei stabilite.

Calendarul de înscriere şi lista cu actele necesare se găsesc pe site-urile ISU din fiecare judeţ, pentru fiecare categorie de posturi în parte.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.