În cadrul unui parteneriat cu Spotify, sponsorul FC Barcelona, logo-ul Rolling Stones va figura pe tricourile roşii şi albastre ale lui Robert Lewandowski şi ale coechipierilor săi. Colaborarea marchează revenirea celebrei trupe pop, cu un nou album intitulat "Hackney Diamonds", care urmează să fie lansat pe 20 octombrie. Primul lor album din 2005.
Preţioasa tunică va putea fi achiziţionată începând cu 23 octombrie, într-o ediţie limitată.
FC Barcelona va purta aceste tricouri la El Clasico cu Real Madrid, din 28 octombrie.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.