Retailerul Flanco anunţă că finalizează reamenajarea a nouă dintre magazinele sale, a căror suprafaţă totală, de 8.000 mp, reprezintă aproximativ 15% din întreaga reţea. Investiţia s-a ridicat la o valoare de aproximativ 7 milioane lei.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Flanco se apropie de finalizarea unui proces amplu de reamenajare a nouă dintre magazinele sale, a căror suprafaţă totală, de 8.000 mp, reprezintă aproximativ 15% din întreaga reţea. Investiţia s-a ridicat la o valoare de aproximativ 7 milioane lei”, anunţă compania.

Retailerul a demarat procesul în toamna anului trecut, cu magazinul Flanco Afi Cotroceni din Bucureşti, urmat de alte puncte de vânzare principale din capitală – Flanco Orhideea, Flanco Drumul Taberei, Flanco Cora Lujerului, Flanco Sun Plaza – dar şi din alte oraşe din ţară – Flanco Constanţa Vivo, Flanco Arena Mall din Bacău, Flanco Shopping City din Galaţi, Flanco Brad din Piteşti.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Proiectul de reamenajare se va încheia la finalul lunii aprilie.

“Principalul obiectiv de la care am pornit a fost acela de a armoniza spaţiile de vânzare alocate fiecărei familii de produse, cu cererea clientului. Fiecare locaţie este diferită – avem magazine în care clienţii vin preponderent pentru produse de necesitate, precum electrocasnicele mari – şi locaţii în care clienţii vin pentru gadgeturi, produse de lifestyle şi aspiraţionale”, spune Ionut Cîrstea, retail manager Flanco.

Pe lângă modificările aduse în modul de amplasare a categoriilor de produse, magazinele au beneficiat şi de alte modernizări, precum: implementarea etichetelor electronice, culoare mai largi, înlocuirea mobilierului.

“În faza de planificare a proiectului, am ales magazine cu trafic ridicat, cu un potenţial important de vânzare, iar rezultatele nu au întârziat să apară. Încă de la finalul anului trecut am observat o creştere a vânzărilor în magazinele astfel reamenajate, fără a fi corelată, în mod obligatoriu, cu o creştere a traficului”, spune Ionuţ Cîrstea.

Flanco este cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice şi electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajaţi, compania deţine o reţea de 157 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 112 oraşe ale României.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.